Freeletics guidar via sitt coaching program människor längs deras resa för holistisk utveckling genom att erbjuda digital personlig coachning för träning och hälsa i fickformat. Freelectics förser sina användare med den perfekta träningsplanen och pedagogiska, motiverande kurser.
"Efter att ha utforskat gamification under de senaste åren har det blivit tydligt för oss vilka möjligheter det ger, inte bara för vår bransch, fitness, utan för fler delar i den digitala världen. Av denna anledning skulle jag rekommendera GWENs tjänster. Teamet på GWEN har hjälpt oss strukturera vårt tänkande och vi fick in den expertis vi saknade." Säger Sally Kühnlein, User Research Manager Freeletics.
Dagens "alltid uppkopplade" kultur kräver att användarna ständigt är engagerade. Det är avgörande att du har en stark och effektiv relation till dina användare. För att öka deltagandet kan “gamification” användas för att uppmuntra beteenden. Genom att använda noggrant planerade scenarier och produktstrategier kan “gamification” hjälpa till att förbättra användar lojalitet, inlärning och förståelse för en komplex process.. Dessutom kan man bygga varaktiga och värdefulla relationer med målgruppen genom att använda “gamification”.
"Genom GWENs företagslösningar använder Freeletics vår expertis om hur man kan öka användarens engagemang och uppmärksamhet, vilket bidrar till att deras användare blir mer engagerad i produkten och företaget. Det stärker både tillväxt och lojalitet.” Säger Carl Bjerkne, VD GWEN.”
GWEN är det nya namnet på Insert Coin. Namnbytet anpassar GWEN-plattformserbjudandet till GWENs kärnverksamhet, som ger gamification SaaS-plattformar och AI-drivna handlingsbara insikter.
Carl Bjerkne
VD
Insert Coin / GWEN
+46 70-985 32 82
E-mail: carl@insertcoin.se
Peter Luts
Marknadschef
Insert Coin / GWEN
+46 70-950 22 13
E-mail: peter@gwenplatform.com
Se fullständigt pressmeddelande och andra nyheter från detta bolag på Cision News.
Vill du också synas med dina nyheter på Di.se?
Läs mer om publicering på Di.se