Annons

Sanning om casino erbjudandet free spins!

Sanning om free spins som casinon lockar nya kunder med!

Free spins utan insättning är ett erbjudande som vi numera hittar hos i princip varenda online casino på marknaden. Detta är ett erbjudande som ska locka nya besökare till casinosajten som belönas med ett antal gratisspel i en spelautomat efter att bara ha skapat ett konto.

Med andra ord kan vem som helst hämta ut dessa free spins helt gratis utan att sätta in några egna pengar. Detta är något som lockar tusentals människor runt om i Sverige att skapa ett eller till och med flera casino konton men få utav dessa vet egentligen inte hela sanningen bakom erbjudandet.

Sanningen är att det är ett marknadsförings knep som casinon betalar för precis som dom tex gr när do köper reklam i TV. Skillnanden är att man med free spins betalar för en människa att skapa ett konto som dessutom kommer att provspela deras slots spel. Detta är som du säkert förstår ett väldigt effektivt marknadsdörings sätt som i princip fungerar som många andra branscher där tex delar ut gratis prover.

Eftersom detta är ett erbjudande som tusentals människor utnyttjar varje dag så innebär det en stor kostnad för casinon. Eller? Först och främst så har casinon statistik på att låt oss säga 5 utav 100 spelare som provar deras spelsajt kommer att generera tillräckligt mycket för att täcka kostnaderna för alla 100 som dom har betalat, iallafall på lång sikt.

Sen har dom flesta casinon något som kallas för omsätningskrav på sina gratissnurr. Detta är något som binder vinstepengarna från mottagna free spins till spelkontot och innebär i princip att vinsterna inte kan lämna spelkontot förrän spelaren har uppfyllt detta omsättningskrav.

Exempel på omsättningskrav

Du besöker ett casino online och mottar 10 free spins utan omsättning med en omsättning på 30 gånger. För att uppfylla omsätningskravet ska du multiplicera dina 10 free spins med omsättningskravet som är 30 gånger. Vi får då fram summan 300 som är antalet snurr vi måste göra i casinot innan omsättningskravet är uppfyllt. Med andra innan du har snurrat 300 gånger kan du inte plocka ut din vinst. Eftersom du har fått 10 gratis snurr så saknar du 290 snurr innan vinsterna blir giltiga. Det betyder att du måste vinna en hel de så at du har råd att snurra 300 gånger. För casinon som vet att huset är vinnaren i dom flesta fall så inenbär det att många som dom delar ut free spins till aldrig blir en kostnad.

Så sanningen är att det inte blir en kostnad för dom flesta casinon utan i princip en investering som inte kostar dom någonting men som dom tjänar väldigt bra på. 

Vi spelare förlorar ingenting heller utan har helt enkelt fått chansen att provspela gratis och hade vi lyckats vinna så pass mycket så att vi kan uppfylla omsättningskravet så hade vi även fått vår vinst utbetald. Med andra ord alla är nöjda!

Men sen finns det online casinon som har tagit bort omsätningskravet! Dessa erbjuder då exakt samma sak, dvs free spins utan insättning fast där man inte behöver uppfylla några krav för att få sina vinster utbetalda. Detta är så klart en större kostnad för casinon då dom faktiskt tar en stor risk när dom ger oss dessa gratissnurr. Om alla tex loggade in, vann och plockade ut sina vinster direkt så skulle förmodligen casinot förlora enorma summor pengar på detta och då varit tvungna till att stänga ner men det som räddar dom är att det är så få som tar ut sina pengar och dom som gör kommer ofta tillbaka en annan gång med egna pengar.

För oss spelare och alla egentligen även dom som aldrig har spelat casino online förut är den här typen av free spins ett gyllene tillfälle att prova lyckan på casinospel, att prova ett nytt casino och mest av allt att vinna pengar samtidigt som vi inte rikserar något. Därför vill vi lyfta fram just det här erbjudandet som casinon erbjuder och berätta sanningen om dessa två olika free spins varianter.

Exempel på free spins utan omsättning

Free spins utan insättning och utan omsättning fungerar som så att man skapar ett gratis konto hos ett online casino. Därefter loggar man in och besöker ett spel som casinot har valt ut att bjuda på gratisspel i. Man klickar på snurra knappen och börjar spela. När dina free spins är slut så ser du på ditt spelkonto hur mycket pengar du har lyckats vinna med dessa. Du bestämmer nu själv om du vill använda pengarna till att spela mer i casinot eller om du vill få dom utbetalda till ditt bankkonto. Om du vill få dom utbetalda så ställs inga konstiga frågor helt enkelt.

Det som kan krävas är en egen insätning först! Casinon har nämligen ett säkerhetssystem mot penningatvätt och för att det ska fungera måste alla utbetalningar ske till samma konto som spelaren använde för att sätta in pengar så att casinot kan garantera att det är samma person. Du behöver alltså inte använda dina pengar i casinot för att kunna plocka ut dina free spins vinster utan gör helt enkelt en insättning på tex 100kr och direkt efter det så gör du ett uttag på dina 100kr samt summan som du har vunnit i casinot.

Vill du lära dig mer om free spins besök freespins 24h som är Sveriges bästa samlingssajt med enbart gratissnur utan insättning! Ta gärna även en titt på vår egna samling där vi har listat Sveriges bästa casino free spins!

Med vänliga hälsningar       
Mediaclever Sweden Ltd        
Ermin Rajic     (VD)         
Stron House, 100 Pall Mall      
SW1Y 5EA,Londond, England


Följande bilagor finns för nedladdning:
Release

Se fullständigt pressmeddelande och andra nyheter från detta bolag på Cision News.
Vill du också synas med dina nyheter på Di.se?
Läs mer om publicering på Di.se


Innehåll från AccountorAnnons

Därför kan företag tjäna på att outsourca sin ekonomi- och löneavdelning

Funktioner för ekonomi och löner är något alla företag behöver ha på plats men det lönar sig inte alltid att axla en egen avdelning. I många fall kan företag istället tjäna på att outsourca avdelningen och frigöra tid som istället kan läggas på affären. Samtidigt säkrar man tillgången till den senaste kompetensen och tekniken. 

I en tid när många företag kämpar för att behålla sina kunder, och hitta nya, har det blivit viktigare än någonsin att lägga tid på sin affär och kapa tidsödande processer. Interna funktioner driver kostnader för både system och personal och att lägga ut sin ekonomi- och lönavdelning kan vara ett strategiskt bra val för företag som vill kunna lägga mer tid på sin kärnverksamhet.

Accountor är en av norra Europas största fullservicebyråer inom ekonomi, lön och HR och hjälper företag att dra nytta av den senaste tekniken inom området så att de kan ligga steget före sina konkurrenter. Detta gör bolaget genom att effektivisera och automatisera kundernas flöden och arbetssätt.

– Vi är en modern, digital byrå som investerar mycket tid i att underlätta för våra kunder genom teknik som robotar och AI-lösningar som skapar en hög och tillförlitlig kvalitet. Det gör att kunderna istället kan bygga sina relationer och bättre förstå sin affär, säger Magnus Högvall, vd på Accountor.  

Helhetserbjudande 

Som en one-stop-shop inom ekonomi och lön kan Accountor bland annat sköta företags löneadministration, redovisning och elektronisk fakturahantering, men också erbjuda kvalificerad löpande rådgivning och rekrytering av personal. Att nyttja detta är en bra strategi om man vill minimera kostnader och risker, menar Magnus Högvall. 

– Genom att outsourca funktioner får ledningen och företaget mer tid att fokusera på sin verksamhet, tillgång till mer modern teknik utan att behöva göra stora investeringar eller genomföra tunga migrationsprojekt. Man får tillgång till kompetens, så inga dyra och kostnadskrävande rekryteringar behövs med allt vad överlämning och inkörning innebär. Jag skulle vilja säga att outsourcing är ett bra sätt att undvika framtida stora kostnader och risker samtidigt som det ger större möjlighet för ledningen att fokusera på att utveckla företaget och affären.

Personliga relationer i fokus

Utöver att hjälpa företag att kunna fokusera på sina kunder lägger Accountor stort värde i att bygga och bevara sina egna relationer med kunderna. Trots att de använder automatisering och AI så är konsulterna en tung del av deras erbjudande, förklarar Magnus Högvall.

– Det är i slutändan människor som upptäcker många saker och kan vara proaktiva och inga robotar kan ersätta dem. Modern teknik höjer kvaliteten och skapar en trygghet som ger en grund där relationen mellan kund och konsult kan byggas. Robotisering gör också att kostnaderna blir mycket mer förutsägbara i leveransen vilket också bidrar till ett ökat förtroende. 

– När Covid-19 började sprida sig i Sverige och vi började få daglig information om bidrag och krispaket märkte vi hur ovärderliga våra medarbetare var i stöttandet av våra kunder. De kunde förklara hur åtgärderna fungerar och användas för deras företag vilket verkligen uppskattades, avslutar han.

Läs mer  

Mer från Accountor

Artikeln är producerad av Brand Studio i samarbete med Accountor och ej en artikel av Dagens industri

Vi använder cookies för att förbättra funktionaliteten på våra sajter, för att kunna rikta relevant innehåll och annonser till dig och för att vi ska kunna säkerställa att tjänsterna fungerar som de ska. Läs mer i vår cookiepolicy.
Läs mer

Det verkar som att du använder en annonsblockerare

Om du är prenumerant behöver du logga in för att fortsätta. Vill bli prenumerant kan du läsa Di Digitalt för 197 kr inkl. moms de första 3 månaderna.

  • Full tillgång till di.se med nyheter och analyser

  • Tillgång till över 1100 aktiekurser i realtid

  • Innehållet i alla Di:s appar, tjänster och nyhetsbrev

3 månader för
197 kr
Spara 1000 kr

Prenumerera

Redan prenumerant?