1515

Inbjudan till Investerarträff i Wizzcom 3D Productions AB

Wizzcom är ett svenskt innovationsbolag med unika 3D-lösningar som har potential att revolutionera den globala marknaden för digital skyltning (Digital Signage). Just nu pågår en nyemission i Wizzcom 3D Productions, och vill vi välkomna Dig till investerarträff för att uppleva en live demons­tration av nästa generations digitala skyltar i publika miljöer.

Wizzcom är ett svenskt innovationsbolag med unika 3D-lösningar som har potential att revolutionera den globala marknaden för digital skyltning (Digital Signage). Just nu pågår en nyemission i Wizzcom 3D Productions, och vill vi välkomna Dig till investerarträff för att uppleva en live demons­tration av nästa generations digitala skyltar i publika miljöer.

NÄR:17 februari kl. 18:00 ALT 10 mars, kl. 18:00
VAR: Alströmergatan 20, Stockholm

Anmälan till investerarträff ska göras till info@wizzcom.se,
altertanivt via kontaktformuläret på emission.wizzcom.se.

Wizzcom bjuder på lättare förtäring.

Wizzcom 3D Productions AB är uppdelad i två kompletterande affärsplattformar, som tillsammans utgör ett komplett produkterbjudande för framtidens digitala skyltning, med särskilt fokus på 3D utan behov av glasögon.

Digital skyltning (digital signage) avser marknadsföring av information och reklambudskap via digitala skärmar i publika miljöer. Jämfört med analog affischering har digitala skärmar de senaste åren lett till en betydande förhöjning av upplevelsen för konsumenter och ökade möjligheter för företag, och Wizzcom tar denna upplevelse till helt nya nivåer med sina världsunika 3D-lösningar.

Välkommen!

Staffan Hedlund [CEO]
Mobil: 0708 263 767
E-post: staffan.hedlund@wizzcom.se
Skype: perstaffan.hedlund

Wizzcom 3D är ett svenskt företag med huvudkontor i Stockholm, dotterbolag i Las Vegas och showroom i New York och i Dubai.

Verksamheten är uppdelad i två kompletterande affärsplattformar, 3D Digital Signage och 3D Production, som tillsammans utgör ett komplett produktkoncept för framtidens digitala skyltning, med särskilt fokus på auto stereoskopisk 3D (3D som går att se direkt, utan behov av speciella glasögon).

Följande bilagor finns för nedladdning:
Release
Wizzcom inbjudan till Investerarträff 2016 feb17 - mars 10
Memorandum Wizzcom Nyemission 2016 februari

Se fullständigt pressmeddelande och andra nyheter från detta bolag på Cision News
Vill du också synas med dina nyheter på DI.se? Läs mer om publicering på DI.se


Innehåll från LogMeInAnnons

Så frigör LogMeIn den moderna arbetskraftens potential

I dag jobbar miljontals människor världen över på distans, vilket ställer stora krav på företag att se till att anställda får supporten de behöver och att säkerheten är den allra bästa. Med LogMeIns heltäckande molnlösningar blir arbetet sömlöst och IT-avdelningen får kraftfulla verktyg. I ett nytt partnerskap med Commaxx är LogMeIns produkter nu tillgängliga för den nordiska marknaden. 

LogMeIn grundades 2003 och är en pionjär inom fjärrarbete. Under pandemin har arbetsplatsen blivit ännu mer decentraliserad och efterfrågan på LogMeIns lösningar har ökat ytterligare. Idag hjälper LogMeIn miljontals människor och företag att arbeta så bra som möjligt – var som helst och när som helst. 

– Molnbaserad kommunikation och tjänster har blivit en del av vardagen och är därför avgörande för att företag ska lyckas i framtiden. Genom vårt partnerskap med Commaxx ser vi fram emot att hjälpa fler svenska och nordiska företag att anpassa sig i den nya eran av arbete, säger Gerald Byrne, Senior Director och Channel Sales.

– Det som gör oss unika är just att alla våra produkter är molnbaserade, vilket är ovanligt på marknaden med tanke på den bredden vi har. Man kan med några klick enkelt skala upp och ned allt från våra UCC-lösningar till vår säkerhetslösning LastPass, säger Barry McMahon, Senior Product Marketing Manager. 

En spridd arbetsplats kräver kraftfulla verktyg

 På en decentraliserad arbetsplats är det även viktigt att IT-avdelningen har verktygen som behövs för att enkelt ge anställda support. Med lösningar som Rescue och Central kan IT-personalen enkelt hantera alla anslutna enheter, var de än befinner sig. Förutom att kunna ge smidig support är det även av högsta vikt att man arbetar så säkert som möjligt. Med LogMeIns lösning LastPass som finns i deras Identityserie säkrar man de anställdas identitet, åtkomst, data och lösenord. 

–  LastPass kan generera slumpmässiga lösenord i alla möjliga skepnader och med ett inlogg kan du hantera alla lösenord på ett och samma ställe. Lösningen kommer ihåg lösenorden och fyller automatiskt in den krävda informationen, Barry McMahon.

Lösningen har även multifaktorautentisering, vilket ger en extra nivå av säkerhet. 

– När du kombinerar att kunna genera och hantera lösenord, samtidigt som du utmanar användaren att bevisa att den är vem den påstår sig vara, så får du en mycket omfattande säkerhetslösning som är lätt att använda. Det valideras av mer än 26 miljoner kunder, avslutar Barry McMahon. 

Länk: Vill du veta mer om LastPass? 

Om LogMeIn

 LogMeIn är en pionjär inom distansarbete och en drivkraft bakom dagens situation där vi kan arbeta var vi vill, och har blivit ett av världens största SaaS-företag med tiotals miljoner aktiva användare, mer än 3500 globala medarbetare, över 1,3 miljarder dollar i årlig omsättning och cirka 2 miljoner kunder världen över som använder LogMeIns lösningar som en viktig del i deras dagliga liv.

 

Mer från LogMeIn

Artikeln är producerad av Brand Studio i samarbete med LogMeIn och ej en artikel av Dagens industri

Det verkar som att du använder en annonsblockerare

Om du är prenumerant behöver du logga in för att fortsätta. Vill bli prenumerant kan du läsa Di Digitalt för 197 kr inkl. moms de första 3 månaderna.

  • Full tillgång till di.se med nyheter och analyser

  • Tillgång till över 1100 aktiekurser i realtid

  • Innehållet i alla Di:s appar, tjänster och nyhetsbrev

3 månader för
197 kr
Spara 1000 kr

Prenumerera

Redan prenumerant?