Bohusfasad med "äkta" träkänsla och minimalt med underhåll!

Är du trött på att måla och underhålla din fasad, men gillar du utseendet av en träpanel? Bohusfasad har tagit fram en helt ny fasadpanel med äkta trästruktur och tillverkar även all snickarglädje du vill ha på ditt hus. Material är lätt att montera och kräver minimalt underhåll i minst 30 år framöver. Materialet är UV - beständigt och tål yttre påfrestningar.

Bohusfasad är en snygg färdigmålad fasadpanel med äkta trästruktur. Panelen levereras i färdiga delar som är enkla att montera ihop. Bohusfasad tillverkas av ett kompositmaterial som man under många år använt inom båtbygge. Materialet är väl beprövat och håller både färg och form. Den äkta trästrukturen och snickarglädjen gör att du verkligen får känslan av ett riktigt trähus.

Bohusfasad har varit ett mycket välkommet alternativ för husägare med t.ex. en eternitfasad som blivit gammal och sliten. När panelen har kommit på plats ser huset ut som nytt och dessutom har husägarna fått huset som de tidigare bara drömt om.

”Man måste se denna fasad på plats för att förstå hur snygg den är!” har en av våra kunder sagt.

När panelen är monterad så har du 30 års garanti på vit färg och materialet. Det enda underhåll du behöver göra är att tvätta av fasaden med diskmedel och vatten om det behövs. Tänk vad underbart att slippa underhålla och måla ett hus och istället njuta av andra saker.

 

 

Besök oss

Bohusfasad kommer att visas på Hem & Villa mässan i Göteborg

27 – 30 oktober i monter C01:30.

Mer information hittar du även på www.bohusfasad.se

Är ni intresserade av att se ett färdig hus med Boshusfasaden så kontakta oss för visning.

 

Kontakt

Bo Johnson, VD Bohusfasad/Johnson Marine Deisgn AB

Telefon: 031 – 97 25 70

Mobil: 0739 281 447

E-post: bo@bohusfasad.se

www.bohusfasad.se


Pressmeddelandet skickades med Mynewsdesk


Innehåll från Posti MessagingAnnons

Digitala kallelser – kortar ledtider och minskar dubbeljobb

Möjligheterna med digitala kallelser är flera och de underlättar för både patienterna och vården. Det går snabbare att nå ut med personligt riktad information och patienten kan direkt själv boka av eller om tider.

Dagens konsumenter blir mer och mer digitala och de är vana vid att beställa, boka och hantera många av sina ärenden online – under dygnets alla timmar. De förväntar sig helt enkelt att kunna göra de flesta ärenden via sin mobil eller dator, något som självklart gäller även när man söker vård. 

– Traditionella brev kan uppfattas som ineffektivt och krångligt. Det tar lång tid och man måste ”passa brevlådan” istället för att till exempel vara på sitt landställe. Vården har mycket att vinna på att gå över till digitala kallelser, säger Carin Ramsin, Head of Sales, på Posti Messaging som hjälper företag och organisationer med digitala utskick. 

Faktum är att svenskarna är mottagliga för en högre grad av digitalisering i vården. Enligt rapporten ”Svenskarna och Internet” från 2019, använder fler än 7 av 10 redan digitala samhällstjänster.  

– Här finns stor potential till att möta patientens önskan om att kunna göra mer via digitala tjänster – allt från att boka eller omboka tider till remisser och provsvar, säger Carin Ramsin. 

Hur kan ni spara tid för er vårdpersonal? Se vår film om digitala kallelser här!  

Enkel och säker kommunikation i patientresan

Postala kallelser gör det ofta krångligt för patienten att boka om sin tid och en försenad eller utebliven patient är kostsam för vården. Dessutom medför postala kallelser manuellt arbete när vårdpersonal ska registrera formulär och det krävs både resurser och långa ledtider för bokning av patienter. Fördelarna med att gå över till digitala kallelser är flera – framförallt sparar det tid för både vården och patienten. 

– SMS och e-post når mottagaren direkt. Patienten får direkt information om besöket, sin kallelse och kan smidigt boka om och förbereda sig för sitt besök tack vare en länk med en karta och vägbeskrivning eller till exempel se parkeringsmöjligheter. Påminnelse via SMS bidrar också till färre sena och uteblivna patientbesök, avslutar Carin Ramsin.   

7 fördelar för vården med digitala kallelser

1. Det blir mindre dubbeljobb – när patienten öppnat kallelsen ser vården att den har blivit öppnad.  

2. Kostnadseffektivt – SMS är billigare än porto och mycket snabbare.

3. Kommunikationen med patienten blir mer tidseffektiv. 

4. Vården får in hälsodeklarationen innan besöket. 

5. Att gå över till digitala kallelser är bättre för miljön. 

6. Patientens förväntan tillgodoses i större utsträckning. 

7. Digitala kallelser bidrar till bättre kundupplevelser. 

Om Posti Messaging

Posti Messaging hanterar 30 miljoner meddelanden i månaden där mer än hälften är i digital form.

Läs mer här! 

 

Mer från Posti Messaging

Artikeln är producerad av Brand Studio i samarbete med Posti Messaging och ej en artikel av Dagens industri

Det verkar som att du använder en annonsblockerare

Om du är prenumerant behöver du logga in för att fortsätta. Vill bli prenumerant kan du läsa Di Digitalt för 197 kr inkl. moms de första 3 månaderna.

  • Full tillgång till di.se med nyheter och analyser

  • Tillgång till över 1100 aktiekurser i realtid

  • Innehållet i alla Di:s appar, tjänster och nyhetsbrev

3 månader för
197 kr
Spara 1000 kr

Prenumerera

Redan prenumerant?