1515
Annons

Press Up har valt Just Search Italien som leverantör av deras digitala marknadsföring

Just Search Italien är ett internetmarknadsföringsföretag och en del i Getupdated-koncernen. Just Search Italien har nu startat ett samarbete med Press Up, ett företag som är verksam inom tryckeribranschen, online.

Press Up är ett tryckeri som erbjuder produkter som: visitkort, foldrar, flygblad, affischer med mera. Produkterna är gjorda av högkvalitativt, miljövänligt och energieffektivt material. Just Search Italien ska genom samarbetet hjälpa Press Up med deras digitala marknadsföring.

Vincenzo Cirimele, ägare av Press Up, säger: “Vi har valt Just Search Italien på grund av deras mångåriga erfarenhet i branschen. Vi har extremt höga förväntningar på det här partnerskapet och ser fram emot att påbörja detta!

Niklas Lindahl, Landschef, säger: “Just Search är glada över att meddela att Press Up har gett oss förtroendet att hjälpa dem med deras digitala marknadsföring. Vi kommer hjälpa dem att ta över den italienska marknaden och vi är säkra på att Vincenzo kommer se god avkastning på denna investering.”


För mer information, kontakta:
Niklas Lindahl, Landschef för Just Search Italy
+39 34 06 67 22 72
n.lindahl@justsearch.it

Just Search Italien www.justsearch.it

Just Search är en del av det börsnoterade bolaget Getupdated Internet Marketing. Ett SEO- och internetmarknadsföringsföretag med det europeiska huvudkontoret beläget nära Manchester. Företaget erbjuder internetmarknadsföringslösningar över hela Europa som exempelvis: SEO, PPC, sociala medier, online PR, webbtexter, utveckling och affiliatemarknadsföring.


Pressmeddelandet skickades med Mynewsdesk


Innehåll från KellerAnnons

Global styrka med lokal fokus för en hållbar grundläggning

För att skapa en långsiktig hållbarhet vid byggprojekt krävs rätt grundläggning. Som specialister på nordiska markförhållanden, ett komplett utbud av tekniker och med en världsledande styrka i ryggen ligger Keller Grundläggning i klar framkant. 

De senaste åren har varit framgångsrika för Keller Grundläggning och företaget har växt i takt med uppdragen. Samtidigt är man också med att driva på den geotekniska utvecklingen framåt, både med egen produktutveckling och genom medverkan i flera akademiska forskningsprojekt med miljörelaterad fokus.

Med en väl utvecklad maskinpark, en bred produktportfölj och en egen konstruktions- samt projekteringsavdelning levererar Keller Grundläggning optimala geotekniska lösningar över hela byggsektorn. Lång kännedom om de speciella svenska markförhållandena är en stark tillgång liksom fördelen med globala resurser.

Läs mer om Keller Grundläggnings tekniker här

– Det är förstås en extra styrka att vi kan ta in specialkompetens, en metod eller en teknik som inte är standard i Sverige från våra globala kollegor. Det ger oss ett bredare perspektiv som gör att vi kan presentera fler olika alternativ för våra kunder och även lyfta fram vilka som är särskilt miljösmarta, säger Robert Thurner, vd för Keller Grundläggning.

De markförstärkande tekniker som företaget erbjuder har ett brett spann, från de mer traditionella som kalkcementpelare till alternativa som exempelvis stenpelare. En lösning som använder sig av stenpelare i stället för kalkcementpelare kan spara upp till tio gånger så mycket koldioxid. 

Läs mer om Keller Grundläggnings projekt 

– Branschen kan inte bara fortsätta att bygga likadana infrastrukturprojekt som tidigare utan behöver utveckla såväl tekniker som hållbarhet och lönsamhet. Vi har alla ett ansvar och kompetensen finns i branschen. Tillsammans med våra kollegor bygger vi för våra medmänniskor med vår gemensamma framtid i fokus, avslutar Robert Thurner. 

Om Keller:
Keller Grundläggning är ett oberoende dotterbolag till Keller Group som med verksamhet på fem kontinenter är världens största geotekniska lösningsspecialist. För sina kunder utvecklar företaget såväl ekonomiska som alternativa miljövänliga lösningar och genom att koppla samman globala resurser och lokala kunskaper är Keller med på några av de största och mest utmanande projekten runt om i världen. I det dagliga arbetet genomför Keller runt 6 000 projekt varje år.

Artikeln är producerad av Brand Studio i samarbete med Keller och ej en artikel av Dagens industri

Det verkar som att du använder en annonsblockerare

Om du är prenumerant behöver du logga in för att fortsätta. Vill bli prenumerant kan du läsa Di Digitalt för 197 kr inkl. moms de första 3 månaderna.

  • Full tillgång till di.se med nyheter och analyser

  • Tillgång till över 1100 aktiekurser i realtid

  • Dagens industri som e-tidning redan kvällen innan

  • Innehållet i alla Di:s appar, tjänster och nyhetsbrev

3 månader för
197 kr
Spara 1000 kr

Prenumerera

Redan prenumerant?