Annons

Ur pandemin föddes nya affärsområden: "Fantastiskt för kreativiteten"

VÄSTERHEJDE. När Almedalen ställdes in och konferenserna bokades av tvingades Hansa event snabbt att ställa om för att rädda företaget. Men med coronapandemin kom också möjligheten att utvecklas i helt nya riktningar. 

Hansa Event. Från vänster: Sandra Lindberg, Thomas Wickman, Niclas Bylund, Mattias Thunholm, Josefine Eriksson och Mårten Britse.
Hansa Event. Från vänster: Sandra Lindberg, Thomas Wickman, Niclas Bylund, Mattias Thunholm, Josefine Eriksson och Mårten Britse.Foto:Joey Abrait
Foto:Joey Abrait
Foto:Joey Abrait
Foto:Joey Abrait
Foto:Joey Abrait
Foto:Joey Abrait
Foto:Joey Abrait
Foto:Hansa Event
Foto:Hansa Event

Artikeln du läser är låst. Logga in eller teckna en digital prenumeration för att läsa Nordens största affärstidning.

  • Full tillgång till Di.se med nyheter och analyser
  • Tillgång till över 1100 aktiekurser i realtid
  • Dagens industri som e-tidning redan kvällen innan
  • Innehållet i alla Di:s appar, tjänster och nyhetsbrev

Är du prenumerant? Prova att ladda om sidan och kontrollera att du är inloggad.

Saknar du en prenumeration? Bli prenumerant

Vi använder cookies för att förbättra funktionaliteten på våra sajter, för att kunna rikta relevant innehåll och annonser till dig och för att vi ska kunna säkerställa att tjänsterna fungerar som de ska. Läs mer i vår cookiepolicy.
Läs mer

Det verkar som att du använder en annonsblockerare

Om du är prenumerant behöver du logga in för att fortsätta. Vill bli prenumerant kan du läsa Di Digitalt för 197 kr inkl. moms de första 3 månaderna.

  • Full tillgång till di.se med nyheter och analyser

  • Tillgång till över 1100 aktiekurser i realtid

  • Tillgång till över 1100 aktiekurser i realtid

  • Innehållet i alla Di:s appar, tjänster och nyhetsbrev

3 månader för
197 kr
Spara 1000 kr

Prenumerera

Redan prenumerant?