1515

Så sparar nya tekniken pengar åt bolagen

Flera företag använder sig av digitala lösningar inom utbildningar för sina anställda. Fintechbolaget Klarna och snusjätten Swedish Match är två bolag som valt att jobba med edtech. 

Anna Selander, utbildnings- och ledarskapsansvarig på Klarna.
Anna Selander, utbildnings- och ledarskapsansvarig på Klarna.Foto:Per Myrehed/Ruud, Vidar
Patrik Hildingsson, kommunikationschef på Swedish Match.
Patrik Hildingsson, kommunikationschef på Swedish Match.Foto:Copyright ©Peter Knutson All Rights Reserved. Detta fält får inte ändras eller raderas enligt 6 kap enligt lag (1960:729) Fotografens namn skall anges vid ALL publicering! Bilden skyddas av upphovsrättslagen

Artikeln du läser är låst. Logga in eller teckna en digital prenumeration för att läsa Nordens största affärstidning.

  • Full tillgång till Di.se med nyheter och analyser
  • Tillgång till över 1100 aktiekurser i realtid
  • Dagens industri som e-tidning redan kvällen innan
  • Innehållet i alla Di:s appar, tjänster och nyhetsbrev

Är du prenumerant? Prova att ladda om sidan och kontrollera att du är inloggad.

Saknar du en prenumeration? Bli prenumerant

Det verkar som att du använder en annonsblockerare

Om du är prenumerant behöver du logga in för att fortsätta. Vill bli prenumerant kan du läsa Di Digitalt för 197 kr inkl. moms de första 3 månaderna.

  • Full tillgång till di.se med nyheter och analyser

  • Tillgång till över 1100 aktiekurser i realtid

  • Dagens industri som e-tidning redan kvällen innan

  • Innehållet i alla Di:s appar, tjänster och nyhetsbrev

3 månader för
197 kr
Spara 1000 kr

Prenumerera

Redan prenumerant?