1515

Han surfar på heta trenden – dubblar omsättningen

MOTALA. Första entreprenörsresan slutade med hälsoproblem och en exit.

När Joachim Larsson startade företag nummer två svor han för sig själv att hitta balansen. I stället för att jaga pengar brinner han nu för att bräda konkurrenterna på SUP-hyllorna.

Joachim Larsson har varit med att skapa SUP-trenden i Sverige. ”Det är enkelt och tillgängligt för alla som vill uppleva vatten och träning”, säger han.
Joachim Larsson har varit med att skapa SUP-trenden i Sverige. ”Det är enkelt och tillgängligt för alla som vill uppleva vatten och träning”, säger han.Foto:Henrik Lenngren

Artikeln du läser är låst. Logga in eller teckna en digital prenumeration för att läsa Nordens största affärstidning.

  • Full tillgång till Di.se med nyheter och analyser
  • Tillgång till över 1100 aktiekurser i realtid
  • Dagens industri som e-tidning redan kvällen innan
  • Innehållet i alla Di:s appar, tjänster och nyhetsbrev

Är du prenumerant? Prova att ladda om sidan och kontrollera att du är inloggad.

Saknar du en prenumeration? Bli prenumerant

Det verkar som att du använder en annonsblockerare

Om du är prenumerant behöver du logga in för att fortsätta. Vill bli prenumerant kan du läsa Di Digitalt för 197 kr inkl. moms de första 3 månaderna.

  • Full tillgång till di.se med nyheter och analyser

  • Tillgång till över 1100 aktiekurser i realtid

  • Dagens industri som e-tidning redan kvällen innan

  • Innehållet i alla Di:s appar, tjänster och nyhetsbrev

3 månader för
197 kr
Spara 1000 kr

Prenumerera

Redan prenumerant?