1515

H&M:s nya app scannar din kropp

Att inte ens jättarna är immuna när förändringens vindar blåser har blivit smärtsamt tydligt när både Sears och Toys "R" Us fallit. På H&M har det digitala omställningsarbetet accelererats under året. Så här har bolaget valt att haka på trenderna i branschen. 

Daniel Claesson, affärsutvecklingschef på H&M-gruppen.
Daniel Claesson, affärsutvecklingschef på H&M-gruppen.Foto:Mattias Bardå
Foto:Hasse Holmberg/TT

Artikeln du läser är låst. Logga in eller teckna en digital prenumeration för att läsa Nordens största affärstidning.

  • Full tillgång till Di.se med nyheter och analyser
  • Tillgång till över 1100 aktiekurser i realtid
  • Dagens industri som e-tidning redan kvällen innan
  • Innehållet i alla Di:s appar, tjänster och nyhetsbrev

Är du prenumerant? Prova att ladda om sidan och kontrollera att du är inloggad.

Saknar du en prenumeration? Bli prenumerant

Det verkar som att du använder en annonsblockerare

Om du är prenumerant behöver du logga in för att fortsätta. Vill bli prenumerant kan du läsa Di Digitalt för 197 kr inkl. moms de första 3 månaderna.

  • Full tillgång till di.se med nyheter och analyser

  • Tillgång till över 1100 aktiekurser i realtid

  • Dagens industri som e-tidning redan kvällen innan

  • Innehållet i alla Di:s appar, tjänster och nyhetsbrev

3 månader för
197 kr
Spara 1000 kr

Prenumerera

Redan prenumerant?