Fyra nya sätt som handlarna förutspås locka dig

Upplevelser och assistenter hjälper kunderna att hitta rätt
33 butikskoncept på fem år och on demand-tillverkade skor.
Det är två spaningar inom detaljhandeln som presenterades vid en seminarieturné av HUI under februari månad.

Butiken Story i New York. Genom att hela tiden förändra butikens inredning och utbud lockas kunderna att komma tillbaka gång efter gång.
Butiken Story i New York. Genom att hela tiden förändra butikens inredning och utbud lockas kunderna att komma tillbaka gång efter gång.Bild:Story
Martin Karlsson, senior konsult på HUI.
Martin Karlsson, senior konsult på HUI.
Fredrik Bergström från it-konsulten Tieto.
Digitaliserad kundupplevelse är en spaning om hur handeln utvecklas. Kinesiska Alibaba har redan låtit sina kunder använda vr-glasögon.
Digitaliserad kundupplevelse är en spaning om hur handeln utvecklas. Kinesiska Alibaba har redan låtit sina kunder använda vr-glasögon.Bild:Oculus

Artikeln du läser är låst. Logga in eller teckna en digital prenumeration för att läsa Nordens största affärstidning.

  • Full tillgång till Di.se med nyheter och analyser
  • Tillgång till över 1100 aktiekurser i realtid
  • Dagens industri som e-tidning redan kvällen innan
  • Innehållet i alla Di:s appar, tjänster och nyhetsbrev

Är du prenumerant? Prova att ladda om sidan och kontrollera att du är inloggad.

Saknar du en prenumeration? Bli prenumerant

Det verkar som att du använder en annonsblockerare

Om du är prenumerant behöver du logga in för att fortsätta. Vill bli prenumerant kan du läsa Di Digitalt för 197 kr inkl. moms de första 3 månaderna.

  • Full tillgång till di.se med nyheter och analyser

  • Tillgång till över 1100 aktiekurser i realtid

  • Innehållet i alla Di:s appar, tjänster och nyhetsbrev

3 månader för
197 kr
Spara 1000 kr

Prenumerera

Redan prenumerant?