Craft tappar tid i rutan när skidlandslaget drar sig ur

Till vänster: Torsten Jansson, vd och största ägare i New Wave, som äger Craft. Till höger: Frida Karlsson under årets världscuppremiär i Ruka.
Till vänster: Torsten Jansson, vd och största ägare i New Wave, som äger Craft. Till höger: Frida Karlsson under årets världscuppremiär i Ruka.Foto:Di/TT

Svenska skidlandslaget drar sig ur världscuptävlingarna i december. För sponsorn Craft – som ägs av New Wave – betyder det att man missar värdefull marknadsföring i tv.

”Det är så klart trist och tråkigt”, säger Crafts vd Stefan Persson.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare

Om du är prenumerant behöver du logga in för att fortsätta. Vill bli prenumerant kan du läsa Di Digitalt för 197 kr inkl. moms de första 3 månaderna.

  • Full tillgång till di.se med nyheter och analyser

  • Tillgång till över 1100 aktiekurser i realtid

  • Innehållet i alla Di:s appar, tjänster och nyhetsbrev

3 månader för
197 kr
Spara 1000 kr

Prenumerera

Redan prenumerant?