Annons

Ovanlig strategi säljer in nya S90

I veckan öppnar bilsalongen i Frankfurt, men för första gången på åtskilliga år är Volvo inte på plats.
”Att ha en monter i Frankfurt vore att spendera miljontals euro för att visa att Audi, BMW och Mercedes är större än vi”, säger Alain Visser, marknads- och försäljningschef på Volvo Cars.

MINIMALIST. Alain Visser, marknads- och försäljningschef på Volvo Cars, har valt en egen väg för att lansera nya S90.
MINIMALIST. Alain Visser, marknads- och försäljningschef på Volvo Cars, har valt en egen väg för att lansera nya S90.Foto:Håkan Matson

Läs Di Digitalt i 3 månader för endast 197 kr

ord. pris 429kr/mån

spara
1090 kr

Få tillgång till allt digitalt innehåll i 3 månader för 197 kr. Därefter tillsvidare med 25% rabatt, endast 322 kr/mån i 12 månader. Alla priser är inklusive moms.

Ta del av villkoren

Full tillgång till di.se med nyheter och analyser

Tillgång till över 1 100 aktiekurser i realtid

Dagens industri som e-tidning redan kvällen innan

Innehållet i alla Di:s appar, tjänster och nyhetsbrev


Betala som

Betalsätt

Genom att klicka på ”Godkänn köp” godkänner jag prenumerationsvillkoren och bekräftar att jag tagit del av Bonnier News AB:s personuppgiftspolicy. Bonnier News AB ansvarar för kundrelationen samt för behandlingen av dina personuppgifter.

Dagens industri är en del av Bonnier News.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare

Om du är prenumerant behöver du logga in för att fortsätta. Vill bli prenumerant kan du läsa Di Digitalt för 197 kr inkl. moms de första 3 månaderna.

spara
1090kr
Prenumerera