Annons

Reklamtrion fyller pressade gallerior

Efter framgångar med bland annat gallerian Skrapan i Stockholm ökar centrumägarnas efterfrågan på reklambyrån Tomorros tjänster.
Nu vill även fastighetsägarna i city ha hjälp med att fixa kunderna.

LYCKAT KONCEPT. Helena von Matérn, Johanna Svensson och Pamela Nyman från reklambyrån Tomorro har fått kunderna att hitta till Skrapan på Södermalm i Stockholm.
LYCKAT KONCEPT. Helena von Matérn, Johanna Svensson och Pamela Nyman från reklambyrån Tomorro har fått kunderna att hitta till Skrapan på Södermalm i Stockholm.Foto:Oskar Omne

Läs Di Digitalt i 3 månader för endast 197 kr

ord. pris 429kr/mån

spara
1090 kr

Få tillgång till allt digitalt innehåll i 3 månader för 197 kr. Därefter tillsvidare med 25% rabatt, endast 322 kr/mån i 12 månader. Alla priser är inklusive moms.

Ta del av villkoren

Full tillgång till di.se med nyheter och analyser

Tillgång till över 1 100 aktiekurser i realtid

Dagens industri som e-tidning redan kvällen innan

Innehållet i alla Di:s appar, tjänster och nyhetsbrev


Betala som

Betalsätt

Genom att klicka på ”Godkänn köp” godkänner jag prenumerationsvillkoren och bekräftar att jag tagit del av Bonnier News AB:s personuppgiftspolicy. Bonnier News AB ansvarar för kundrelationen samt för behandlingen av dina personuppgifter.

Dagens industri är en del av Bonnier News.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare

Om du är prenumerant behöver du logga in för att fortsätta. Vill bli prenumerant kan du läsa Di Digitalt för 197 kr inkl. moms de första 3 månaderna.

spara
1090kr
Prenumerera