1515

Säljer för allt vad frysboxen bär

Svenska, sommarfärska blåbär, hallon och jordgubbar borde kunna avnjutas året om. Med en iskall affärsidé har Bär hems trio revolutionerat den frysta bärmarknaden, och har mer än bevisat att ”funkar det i Norrland så kommer det att bli succé i Stockholm”.

IN I KYLAN. Martin Persson, Henrik Enberg och Mikael Nordendahl på Bär hem som samarbetar med bärleverantörern Finnerödja i sin lansering av konceptet bär på lösvikt.
IN I KYLAN. Martin Persson, Henrik Enberg och Mikael Nordendahl på Bär hem som samarbetar med bärleverantörern Finnerödja i sin lansering av konceptet bär på lösvikt.Foto:Jack Mikrut

Artikeln du läser är låst. Logga in eller teckna en digital prenumeration för att läsa Nordens största affärstidning.

  • Full tillgång till Di.se med nyheter och analyser
  • Tillgång till över 1100 aktiekurser i realtid
  • Dagens industri som e-tidning redan kvällen innan
  • Innehållet i alla Di:s appar, tjänster och nyhetsbrev

Är du prenumerant? Prova att ladda om sidan och kontrollera att du är inloggad.

Saknar du en prenumeration? Bli prenumerant

Det verkar som att du använder en annonsblockerare

Om du är prenumerant behöver du logga in för att fortsätta. Vill bli prenumerant kan du läsa Di Digitalt för 197 kr inkl. moms de första 3 månaderna.

  • Full tillgång till di.se med nyheter och analyser

  • Tillgång till över 1100 aktiekurser i realtid

  • Dagens industri som e-tidning redan kvällen innan

  • Innehållet i alla Di:s appar, tjänster och nyhetsbrev

3 månader för
197 kr
Spara 1000 kr

Prenumerera

Redan prenumerant?