1515

Den sociala nyckeln till framgång

Twitter är den optimala pr-kanalen, Linkedin är bäst om du vill stärka ditt företags varumärke och på Facebook kan du göra reklam för allt.

De sociala medierna har mognat och erbjuder företag och marknadsförare stora möjligheter, enligt kommunikationsexperterna.

GILLAD PÅ FACEBOOK. H&M, med vd:n Karl-Johan Persson, är det svenska företag som har flest likes på Facebook.
GILLAD PÅ FACEBOOK. H&M, med vd:n Karl-Johan Persson, är det svenska företag som har flest likes på Facebook.Foto:Leif R Jansson / TT

Artikeln du läser är låst. Logga in eller teckna en digital prenumeration för att läsa Nordens största affärstidning.

  • Full tillgång till Di.se med nyheter och analyser
  • Tillgång till över 1100 aktiekurser i realtid
  • Dagens industri som e-tidning redan kvällen innan
  • Innehållet i alla Di:s appar, tjänster och nyhetsbrev

Är du prenumerant? Prova att ladda om sidan och kontrollera att du är inloggad.

Saknar du en prenumeration? Bli prenumerant

Det verkar som att du använder en annonsblockerare

Om du är prenumerant behöver du logga in för att fortsätta. Vill bli prenumerant kan du läsa Di Digitalt för 197 kr inkl. moms de första 3 månaderna.

  • Full tillgång till di.se med nyheter och analyser

  • Tillgång till över 1100 aktiekurser i realtid

  • Dagens industri som e-tidning redan kvällen innan

  • Innehållet i alla Di:s appar, tjänster och nyhetsbrev

3 månader för
197 kr
Spara 1000 kr

Prenumerera

Redan prenumerant?