Caverion Oyj:n vuosikatsaus vuodelta 2021 on julkaistu

Caverion Oyj Pörssitiedote 2.3.2022 klo 13.00

Caverion Oyj:n vuosikatsaus vuodelta 2021 on julkaistu

Caverion Oyj:n vuosikatsaus vuodelta 2021 on julkaistu tänään. Vuosikatsaus sisältää mm. hallituksen toimintakertomuksen sisältäen selvityksen muista kuin taloudellisista tiedoista, konsernitilinpäätöksen (IFRS), emoyhtiön tilinpäätöksen (FAS) ja tilintarkastuskertomuksen.

Tilinpäätös julkaistaan myös European Single Electronic Format (ESEF) raportointivaatimusten mukaisesti XHTML-tiedostona. Konsernitilinpäätöksen päälaskelmat on merkitty XBRL-merkeillä. Tilintarkastusyhteisö Ernst & Young Oy on toimittanut riippumattoman rajoitetun varmuuden antavan varmennusraportin koskien Caverionin laatimaa ESEF-tilinpäätöstä. Varmennustoimeksianto on suoritettu kansainvälisen varmennustoimeksiantostandardin ISAE 3000 mukaisesti.

Caverion on julkaissut myös selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmästä, palkitsemisraportin sekä kestävän kehityksen raportin vuodelta 2021.

Vuosikatsaus, selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä, palkitsemisraportti sekä kestävän kehityksen raportti ovat tämän tiedotteen liitteinä pdf-tiedostoina ja virallisen tilinpäätöksen sisältävä vuosikatsaus myös XHTML-tiedostona. Kaikki raportit ovat saatavilla myös osoitteessa www.caverion.fi/sijoittajat/vuosikatsaus-2021

Caverion ei julkaise raportteja painetussa muodossa.

CAVERION OYJ

Jakelu: Nasdaq Helsinki, keskeiset tiedotusvälineet, www.caverion.fi