Nokia julkistaa vuoden kolmannen neljänneksen ja tammi-syyskuun 2020 tuloksensa 29.10.2020

Lehdistötiedote

22.10.2020

Espoo - Nokia julkistaa kolmannen neljänneksen tuloksensa ja tammi-syyskuun 2020 katsauksensa 29.10.2020 noin kello 8.00. Katsaus on nähtävissä Nokian verkkosivuilla heti julkistamisen jälkeen.

Nokia julkistaa pörssitiedotteina vain tiivistelmän taloudellisista katsauksistaan. Tiivistelmä keskittyy taloudellisiin tietoihin Nokia-konsernin tasolla sekä Nokian näkymiin.

Yksityiskohtaiset segmenttitason tulostiedot ja niiden tarkastelu ovat saatavilla kattavassa taloudellisessa katsauksessa osoitteessa www.nokia.com/luvut. Kehotamme sijoittajia perehtymään tiivistelmän lisäksi taulukot sisältävään kattavaan katsaukseen.

Sijoittajapuhelu

• Nokian sijoittajapuhelu alkaa 29.10.2020 kello 15.00.
  • Huomioittehan, että tällä kertaa puhelun aikana näytämme myös videota esityksen materiaalien lisäksi.
  • Linkki sijoittajapuheluun julkaistaan osoitteessa www.nokia.com/luvut.

Media
            ·Median edustajat voivat kuunnella esitystä joko edellä mainitun linkin kautta tai numerossa +1-412-717-9224.

Nokia
Luomme teknologiaa yhdistämään koko maailman. Vain Nokia tarjoaa kokonaisvaltaisen valikoiman verkkoratkaisuja, ohjelmistoja, palveluita ja lisensointimahdollisuuksia maailmanlaajuisesti. Innovaatioidemme ja palkitun Nokia Bell Labsin johdolla olemme 5G-verkkojen kehityksen ja käyttöönoton kärjessä.

Radioverkkojemme avulla viestintäpalveluja tarjoavat asiakkaamme palvelevat yli 6,4 miljardia liittymää, ja yritysasiakkaamme ovat ottaneet käyttöön yli 1 300 teollisuuden verkkoa ympäri maailmaa. Sitoutuen korkeimpiin eettisiin liiketoimintaperiaatteisiin muutamme ihmisten tavan elää, työskennellä ja viestiä. Seuraa meitä verkkosivuillamme www.nokia.com ja Twitterissä @nokia.

Lisätietoja tiedotusvälineille:
Nokia