Safello presenterar på TGV Conference 16 september

[image] Stockholm, 13 september 2021 | Safello kommer att presentera på True Global Ventures Conference torsdagen den 16:e september 2021, kl 13:15.

Årets svenska konferens är den sjätte i rad och den 57:e upplagan globalt. Bakom konferensen står True Global Ventures (TGV), med den välkända affärsängeln Dušan Stojanović i spetsen. True Global Ventures är ett nätverk av affärsänglar och serieentreprenörer över hela världen. Bolaget regleras i Singapore och har närvaro i 20 länder, bland annat Sverige.

Utöver Safellos vd Frank Schuil, har konferensen har en gedigen talarlista med både svenska och internationella talare inom bl a kryptovalutor, NFTs, och blockkedjeteknik. Bland dessa finns Henrik Hjelte, vd ChromaWay, Yat Siu, grundare för Animoca Brands, bolaget bakom CryptoKitties, Romain Nouzareth, vd för CCU - Canada Computational Unlimited Inc, Salla Franzén, Group Chief Data Scientist på SEB och Carl Johan Grandinson, grundare av Glue Home.

För mer information om evenemanget: tgv4plus.com/tgv-event-nordic-us-16-sept-2021.html (https://www.tgv4plus.com/tgv-event-nordic-us-16-sept-2021.html)

Karl Garberg, Chief Marketing Officer på Safello, press@safello.com

Corpura Fondkommission AB, info@corpura.se,+46 722 52 34 51

Safello är en prisbelönt mäklartjänst av kryptovalutor. Bolaget erbjuder ett säkert sätt att köpa och sälja kryptovalutor i sömlösa transaktioner och marknadsledande hastigheter. Safello är reglerat av Finansinspektionen sedan 2013.

spara
1090kr