Intresset för mavshack.com är fortsatt stort, ökar med 202% mot föregående år

INTRESSET FÖR MAVSHACK.COM ÄR FORTSATT STORT, ÖKAR MED 202% MOT FÖREGÅENDE ÅR

Mavshacks streamingtjänst uppvisar en ökning på 202% under november månad mot föregående år. Jämfört med oktober månad 2020 är konsumtionen oförändrad, vilket innebär att konsumtionen är kvar på samma höga nivå som oktober för mavshack.com.

Stockholm den 8:e december 2020
Mavshack AB (publ)

För mer information vänligen kontakta:

VD Tommy Carlstedt

Följande dokument kan hämtas från beQuoted
Mavshack Pressrelease.pdf

Om Mavshack AB

Mavshack AB investerar i bolag med inriktning mot digital distribution. Koncernen består av dotterbolagen 24hTech, Mavshack Zellma, Mavshack Movies, YourIT och Partner54 samt intressebolaget Ambientmedia. Sedan 2007 förenklar vi våra kunders verksamhetsprocesser genom att erbjuda fullservice-tjänster inom helintegrerade plattformslösningar, streamingteknik, direct carrier billing och den senaste tekniken inom ljud, bild och AR-produktion. Mavshack AB (publ) är listat på Nasdaq First North Growth Market under kortnamnet MAV. Certified Adviser är Erik Penser Bank, telefon: 08 463 83 00, Email: certifiedadviser@penser.se. Mer information finns på www.mavshack.se

Source: beQuoted