Crunchfish publicerar årsredovisning för 2020

Crunchfishs årsredovisning för 2020 finns från och med i dag tillgänglig på koncernens hemsida. Den 12 maj kommer Crunchfish även att arrangera en livesänd presentation av bolagets årsredovisning och om verksamheten, utvecklingen och framtidsplanerna i Crunchfish.

Årsredovisningen kan laddas ned här (https://www.crunchfish.com/wp-content/uploads/2021/04/Crunchfish_ar_2020.pdf) och kan även distribueras i tryckt format till aktieägare som så önskar.

Inbjudan till presentation av årsredovisningen
Den 12 maj klockan 10:00 kommer Crunchfish att arrangera en livesänd presentation av bolagets årsredovisning via streamingplattformen Zoom, inför bolagets årsstämma den 19 maj. Crunchfishs VD Joachim Samuelsson kommer att hålla en presentation årsredovisningen och om verksamheten, utvecklingen och framtidsplanerna i Crunchfish. Dessutom kommer aktieägare ha möjlighet att ställa frågor och få dessa besvarade i direktsändning.

För att delta på presentationen registrerar man sig via följande länk:

En inspelning av presentationen kommer att finnas tillgängligt efteråt både via Crunchfishs hemsida (https://www.crunchfish.com/investors/) och bolagets YouTube-kanal (https://www.youtube.com/user/CrunchfishTouchless).
För ytterligare information, vänligen kontakta:
Joachim Samuelsson, VD för Crunchfish AB
+46 708 46 47 88
joachim.samuelsson@crunchfish.com
Ulf Rogius Svensson, IR & Marketing Manager
+46 733 26 81 05
ulf.rogius.svensson@crunchfish.com
Västra Hamnen Corporate Finance AB är Certified Adviser. Epost: ca@vhcorp.se.Telefon +46 40 200 250.