ITAB Shop Concept: Inbjudan till presentation av ITABs delårsrapport för första kvartalet 2022

ITAB Shop Concept AB (publ) ("ITAB") publicerar sin delårsrapport för första kvartalet 2022 på tisdagen den 10 maj 2022 kl. 07:00 CEST. Med anledning av detta bjuder ITAB härmed in till en webbsänd telefonkonferens där VD & koncernchef Andréas Elgaard och CFO Ulrika Bergmo Sköld presenterar rapporten samt besvarar efterföljande frågor.

Telefonkonferensen och presentationen går att följa på webben eller via telefon enligt nedan. Det finns möjlighet att ställa frågor via både telefon och webbsändningen.

DATUM: Tisdag den 10 maj 2022

TID: Kl. 10:30 CEST

WEBBLÄNK: För att följa presentationen och telefonkonferensen på webben -https://tv.streamfabriken.com/itab-shop-concept-q1-2022

TELEFONNUMMER: För att delta i telefonkonferensen -

SE: +46-8566427 03

UK: +44-33330092 74

US: +1-63191314 22 [PIN: 79456949#]

SPRÅK: Engelska

Presentationsmaterialet kommer att finnas tillgängligt på ITABs webbplats itabgroup.com (under sektionen: Investerare/Finansiella rapporter & presentationer (https://itabgroup.com/sv/investerare/finansiella-rapporter-presentationer)) cirka en timme innan telefonkonferensen börjar. En inspelad version av webbsändningen kommer att finnas tillgänglig på webbplatsen efter presentationen.

Jönköping den 26 april 2022

ITAB Shop Concept AB (publ)

Informationen lämnades för offentliggörande den 26 april 2022 kl. 11:00 CEST.

spara
1090kr