Inbjudan till presentation av Wästbygg Gruppen ABs (publ) bokslutskommuniké 2020.

Torsdagen den 18 februari 2021 klockan 08.00 (CET) offentliggör Wästbygg Gruppen sin bokslutskommuniké för 2020. Investerare, analytiker och journalister hälsas välkomna att delta i bolagets webbsända telefonkonferens kl. 09.30 samma dag.

Jörgen Andersson, vd och koncernchef, Jonas Jönehall, CFO och vice vd, samt Marie Lindebäck, IR-chef och vice hållbarhetschef, presenterar rapporten. Presentationen kommer att hållas på svenska och avslutas med en frågestund.

Datum: 18 februari 2021

Tid: Rapport publiceras kl. 08.00 (CET)
Webbsänd telefonkonferens hålls kl. 09.30 (CET)

Länk till konferens: https://group.wastbygg.se/sv/q4-2020/

För att delta i telefonkonferensen, vänligen ring in på något av nedan nummer senast tio minuter innan sändningen börjar.

SE: +46 856-642 695
UK: +44 33 3300 9263
US: +1-833-526-8395

Rapport, presentation och webbsänd telefonkonferens kommer att finnas tillgängliga på wastbygg.se

……………………….

Kontaktuppgifter:

För mer information, kontakta Marie Lindebäck, IR-chef Wästbygg Gruppen AB, tel 0734-67 20 12
eller e-post marie.lindeback@wastbygg.se
www.wastbygg.se

Om Wästbygg:

Wästbygg Gruppen är ett entreprenad- och projektutvecklingsbolag med verksamhet på de mest expansiva marknaderna i Sverige. Vi bygger och utvecklar bostäder, kommersiella byggnader, samhällsfastigheter samt logistik- och industrianläggningar – alltid med stort fokus på hållbarhet.

Företaget grundades 1981 i Borås. Idag finns egna kontor även i Göteborg, Stockholm, Malmö, Jönköping, Helsingborg och Varberg samt via koncernbolaget Logistic Contractor i Köpenhamn, Oslo och Helsingfors. Wästbygg Gruppen är noterat på Nasdaq Stockholm. 2019 hade vi en omsättning på cirka fyra miljarder kronor och 320 anställda.

Source: MFN