KONE Oyj:n vuosikatsaus vuodelta 2021 on julkaistu xHTML-muodossa

KONE Oyj, pörssitiedote, 2. helmikuuta 2022 klo 17.50

KONE Oyj:n vuosikatsaus vuodelta 2021 on julkaistu xHTML-muodossa

KONE Oyj:n vuosikatsaus vuodelta 2021 on nyt julkaistu xHTML-muodossa. Raportin xHTML-tiedosto on tämän tiedotteen liitteenä ja tulee olemaan saatavilla osoitteessa www.kone.com.

KONE Oyj:n vuosikatsaus vuodelta 2021 julkaistiin aiemmin tänään PDF-tiedostona. Raportin xHTML-tiedostoa ei julkaistu samanaikaisesti teknisistä haasteista johtuen.

Lisätiedot:
Natalia Valtasaari, sijoittajasuhdejohtaja, puh. 0204 75 4705

Lähettäjä:

KONE Oyj
Henrik Ehrnrooth

Ilkka Hara
talousjohtaja

KONE yrityksenä
KONEen tavoitteena on tehdä kaupungeista parempia paikkoja elää. Olemme alallamme yksi maailman johtavista yrityksistä. Toimitamme hissejä, liukuportaita ja automaattiovia sekä tarjoamme ratkaisuja laitteiden huoltoon ja modernisointiin rakennusten koko elinkaaren ajan. Teemme ihmisten liikkumisesta korkeammissa ja älykkäämmissä rakennuksissa turvallista, mukavaa ja luotettavaa. Vuonna 2021 KONEen liikevaihto oli 10,5 miljardia euroa, ja vuoden 2021 lopulla henkilöstömäärä oli yli 60 000. Yhtiön B-sarjan osake noteerataan Nasdaq Helsinki Oy:ssä.

www.kone.com

spara