B3 Consulting Group AB (publ): B3 bjuder in till presentation av bokslutskommuniké 2020

B3 Consulting Group AB (publ) offentliggör resultatet för januari - december 2020, torsdagen den 18 februari 2021 kl 08.00. Samma dag ges möjlighet att ta del av en presentation.

Torsdagen den 18 februari kl 09.00 ges en presentation av resultatet för fjärde kvartalet och helåret 2020 via webb för investerare, analytiker och media, med VD och koncernchef Sven Uthorn.

Webbsändningen, som även kan ses i efterhand, nås via www.b3.se/ir under rubriken "Rapporter och presentationer". Det finns möjlighet att mailledes ställa frågor via webbsändningen, såväl som i förväg via ir@b3.se

Presentationen kan också nås via www.financialhearings.com

För mera information kontakta gärna:
Annette Björklund, Investor Relations, annette.bjorklund@b3.se,tel 072-7007082

B3 Consulting Group är ett av Sveriges snabbast växande konsultföretag och har idag närmare 650 medarbetare. Vi hjälper Sveriges främsta företag och organisationer att skapa morgondagens möjligheter med hjälp av digitalisering och verksamhetsutveckling. Vi strävar också efter att bygga upp en företagskultur som värdesätter våra olikheter, erfarenheter och gemensamma energi. Nöjda kunder tillsammans med toppresultat i Great Place To Work (GPTW) och fem DI Gasell-utmärkelser ser vi som ett kvitto på en hållbar framgångsmodell. Omsättningen 2019 uppgick till 839,5 MSEK, med ett rörelseresultat om 31,3 MSEK. Kontor finns i Stockholm, Borlänge, Gävle, Göteborg, Jönköping, Linköping, Malmö, Sundsvall, Örebro samt Krakow och Warszawa. B3 är noterat på Nasdaq Stockholm, small cap. Mer information finns på www.b3.se