Raybased: RAYBASED HOLDING AB HAR BYTT NAMN TILL RANDVIKEN FASTIGHETER AB

Bolagsverket har registrerat namnändringen från Raybased Holding AB (Publ) till Randviken Fastigheter AB (Publ) och bolaget byter därmed listningsnamn och kortnamn.

Den 4 juni 2021 beslutade den extra bolagsstämman i Raybased Holding AB (Publ) att bolaget ska byta namn till Randviken Fastigheter AB (Publ). Namnändringen är numera registrerad vid bolagsverket. Bolagets aktie kommer att handlas under nytt listningsnamn och kortnamn från och med 23 juni 2021. Nytt listningsnamn kommer att vara Randviken Fastigheter och nytt kortnamn för aktien kommer att vara RFAST. ISIN och instrument-ID förblir oförändrade.

För ytterligare information kontakta:

Gustaf Segerborg, VD
gustaf.segerborg@randviken.se

Om Randviken Fastigheter

Randviken är ett fastighetsbolag med affärsidé att förvärva, förvalta och förädla fastigheter inom olika segment och geografiska lägen.

Utöver Randvikens primära fokus på stabila och långsiktiga kassaflöden från uthyrning av bostäder och lokaler är Bolagets ambition att arbeta aktivt med intelligent teknik för att uppnå mer hållbara och energieffektiva fastigheter. Bolagets aktie är listad på Nordic Growth Market (NGM). www.randviken.se