Safello avslutar avtal med likviditetsgaranten ABG Sundal Collier

Stockholm den 1 juni 2022 | Safello Group AB har sagt upp avtalet med ABG Sundal Collier ASA ("ABGSC") om att ABGSC ska agera likviditetsgarant för Safellos aktie som är noterad på Nasdaq First North Growth Market. Åtagandet avslutas den 31 augusti 2022 vilket blir sista dagen för ABGSC:s tjänst.

Evelina Appelskog, Marketing & PR Manager, evelina.appelskog@safello.com

Corpura Fondkommission AB, info@corpura.se,+46 722 52 34 51

Safello är Sveriges ledande kryptomäklare med målet att göra krypto tillgängligt för alla. Safello erbjuder ett tryggt och enkelt sätt att köpa, sälja och förvara kryptovalutor genom sömlösa transaktioner till marknadsledande hastigheter. Safello är verksamt i Sverige och registrerat som en finansiell institution hos Finansinspektionen sedan 2013 och börsnoterat på Nasdaq First North Growth Market sedan 2021. För mer information besök www.safello.com (https://safello.com/sv/).

spara
1090kr