Qt Group: Qt:n tilinpäätöstiedotteen ja vuosikertomuksen 2021 julkaiseminen 17.2.2022

Qt Group Oyj, lehdistötiedote, 4. helmikuuta 2022 klo 10.00

Qt Group Oyj:n tilinpäätöstiedote tilikaudelta 1.1.-31.12.2021 julkaistaan torstaina 17. helmikuuta 2022 klo 8:00. Tilinpäätöstiedote on julkaisemisen jälkeen nähtävillä osoitteessa www.qt.io/sijoittajat

Vuosikertomus 2021, joka sisältää konsernitilinpäätöksen, emoyhtiön tilinpäätöksen, hallituksen toimintakertomuksen, selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmästä ja palkitsemisraportin, julkaistaan samana päivänä klo 8:00. Vuosikertomus on julkaisemisen jälkeen nähtävillä osoitteessa www.qt.io/sijoittajat

Tiedotustilaisuus

Englanninkielinen webcast-lähetys analyytikoille pidetään 17. helmikuuta 2022 klo 15.00-16.00 ja on seurattavissa osoitteessa www.qt.io/sijoittajat Tilaisuudessa esiintyvät toimitusjohtaja Juha Varelius ja talousjohtaja Jouni Lintunen. Tallenne webcast-lähetyksestä on saatavilla myöhemmin samana päivänä. Analyytikot ja sijoittajat voivat esittää tilaisuudessa kysymyksiä englanniksi puhelinkonferenssin kautta. Pyydämme osallistujia soittamaan puhelinkonferenssiin viimeistään viisi minuuttia ennen tilaisuuden alkua.

Yhdysvallat: +1 323-701-0170
Iso-Britannia: +44 (0)33 033 69600
Suomi: +358 (0)9 7479 0572

Osallistujatunnus: 876297

Lisätietoja:

pr@qt.io

The Qt Company

Qt Group (Nasdaq Helsinki: QTCOM) on globaali, yli 70 teollisuuden alalla vaikuttava ohjelmistoyritys, jonka oma johtava teknologia vaikuttaa miljoonien laitteiden ja sovellusten taustalla. Kansainväliset yhtiöt ja ohjelmoijat ympäri maailman luottavat Qt:n teknologiaan, jonka avulla yhtiö auttaa asiakkaitaan luomaan poikkeuksellisia asiakaskokemuksia ja edistämään asiakkaidensa digitaalisia muutosaloitteita. Yhtiön liikevaihto vuonna 2020 oli 79,5 miljoonaa euroa. Yhtiön palveluksessa työskentelee noin 450 henkeä.

spara
1090kr