Plexian avslutar likviditetsgaranti

PLEXIAN AVSLUTAR LIKVIDITETSGARANTI

Plexian AB (publ) har sagt upp sitt avtal med Lago Kapital om likviditetsgaranti från och med den 14 september 2021. Syftet med garantin var att främja aktiens likviditet och minska dess volatilitet. Bolaget anser att likviditetsgarantin inte längre behövs.

För ytterligare information kontakta:
Staffan Mattson, CEO, Plexian, staffan@plexian.se

Bolagets Certified Adviser är Eminova Fondkomission AB | 08-684 211 10 | adviser@eminova.se

Följande dokument kan hämtas från beQuoted
Plexian Pressrelease 2021-09-16.pdf

Om Plexian
Plexian är ett FinTech bolag som grundades under 2017 med ett stort fokus på kunden baserat på affärsmöjligheter skapade genom open banking. Bolaget har utvecklat en transaktionsbaserad lojalitetsplattform - Edge - en försäljningsdrivande lojalitetsplattform som genererar erbjudanden åt kunder som använder det till plattformen hörande Visabetalkortet för sina betalningar. Den data som transaktionerna genererar används i Edge for att ge kunderna skräddarsydda erbjudanden som förbättrar den dagliga konsumtionen och ökar kundlojaliteten.

Source: beQuoted