RNB RETAIL AND BRANDS: Inbjudan till presentation av kvartal fyra den 22 oktober

RNB RETAIL AND BRANDS publicerar delårsrapporten för det fjärde kvartalet räkenskapsåret 2019/20 (september 2019 - augusti 2020) torsdagen den 22 oktober 2020.

RNB RETAIL AND BRANDS bjuder in investerare, analytiker och media till en presentation av kvartalsrapporten där VD Kristian Lustin och Interim Group Business Controller Richard Roa kommenterar rapporten. Presentationen hålls den 22 oktober klockan 13:00 och går att följa via telefonkonferens eller audiosändning. Det planerade datumet för offentliggörande och presentation av rapporten har senarelagts från den 8 oktober.

För att delta vid presentationstillfället via telefon eller audiocast vänligen använd länken nedan:

RNB Q4 (https://financialhearings.com/event/12290)

Presentationen sker på svenska och följs av en frågestund. Frågor går att ställa muntligen via telefonkonferensen eller skriftligen via audiosändningen. Ingen föranmälan krävs.