Valoe Oyj:n ja RiverFortin välisen rahoitusjärjestelyn mukaisen lainaerän nosto

Valoe Oyj        Pörssitiedote 4.2.2022 klo 12.15

Valoe Oyj (”Valoe” tai "Yhtiö") on 30.7.2021 tiedotetun Yhtiön ja RiverFort Global Opportunities Pcc Limitedin (“RiverFort”) välisen rahoitusjärjestelyn ("Rahoitusjärjestely") ehtojen mukaisesti nostanut 300.000 euron suuruisen lainaerän.

Rahoitusjärjestelyn ehtojen mukaisesti Valoe on antanut lainaerän nostoon liittyen yhteensä 931.677 warranttia RiverFortille. Yhtiö maksaa nyt nostetun lainaerän järjestelypalkkion 27.000 euroa osakkeina ja siirtää RiverFortille yhteensä 335.404 Yhtiön hallussa olevaa omaa osaketta.

Valoe ja RiverFort ovat sopineet aiemmin nostettujen lainaerien pääoman ja korkojen lyhentämisestä yhteensä noin 0,1 miljoonalla eurolla siten, että RiverFort konvertoi yhteensä noin 0,1 miljoonaa euroa lainapääomaa ja korkoja Valoen osakkeiksi merkintähinnalla 0,08 euroa per osake. Tämän mukaisesti Valoe siirtää RiverFortille yhteensä 1.509.742 Yhtiön hallussa olevaa omaa osaketta.

Edellä mainittujen osakesiirtojen jälkeen Yhtiön hallussa on yhteensä 33.932.940 Yhtiön omaa osaketta.

Mikkelissä 4.2.2022
Valoe Oyj

Lisätietoja:
Toimitusjohtaja Iikka Savisalo, Valoe Oyj
p. 0405216082
email: iikka.savisalo@valoe.com

Jakelu:
www.valoe.com

Valoen toimiala muodostuu uusiutuvaan energiaan, erityisesti aurinkosähköön, liittyvistä sovellutuksista. Valoe myy sen omaan teknologiaan pohjautuvaa automaattista aurinkosähkömodulien valmistustekniikkaa, modulien valmistuslinjoja, moduleita sekä modulien avainkomponentteja. Valoen pääkonttori on Mikkelissä.

Source: GlobeNewswire

spara