AppSpotr AB: Appspotr tecknar avtal med industriaktör för leverans av en informationsapp med API integration

Appspotr meddelar att bolaget har tecknat avtal med en industriaktör verksam inom lås-, dörr-, port- och passagesystem i Sverige. Avtalet avser leverans och löpande förvaltning och uppdatering av en skräddarsydd informationsapp integrerad med bolagets interna AD system och nyhetssystem. Ordervärdet uppgår till ca 275 000 kr.

Appspotr har idag tecknat avtal med en industriaktör inom lås-, dörr-, port- och passagesystem om leverans av en skräddarsydd informationsapp integrerad med bolagets interna AD system (Active Directory) och nyhetssystem. Appen riktar sig till anställda som skall kunna konsumera bolagets interna nyheter smidigt via en app och push notiser.

Ordervärdet för appleveransen uppgår till cirka 275 000 SEK och orderregistreras i första kvartalet 2022 i affärsområdet Studios fullservicetjänster. Av den summan är ca 150 000 SEK startavgifter och ca 125 000 SEK abonnemangsavgifter fördelade över 24 månader. I ARR är affären värd ca 62 000 SEK.

Av konkurrensskäl kommuniceras inte kundens namn.

spara
1090kr