Corem Property Group: COREM HYR UT 4 300 KVM TILL NYA HYRESGÄSTEN LOGIC CONSULTING I HISINGS KÄRRA

Corem välkomnar det snabbväxande logistikkonsultföretaget Logic Consulting som hyresgäst i fastigheten Kärra 91:1 i Hisings Kärra i Göteborg. Logic Consulting hyr 4 300 kvm lageryta i ett treårigt avtal och flyttade in den 19 oktober 2020.

Fastigheten Kärra 91:1 ligger på Orrekulla Industrigata 47 och är en modern lagerbyggnad med totalt drygt 12 000 kvm uthyrbar yta, varav två tredjedelar nu är uthyrt.

- Etableringen i Hisings kärra skapar möjligheter för oss att fortsätta växa. Läget är väldigt bra för citylogistik med närhet både till centrala Göteborg och till stora trafikleder. Det gör att vi nu har det ultimata läget för att nå hela Norden, säger Daniel Larsson, VD på Logic Consulting, som erbjuder 4Pl-lösningar och konsultverksamhet inom logistik.

- Vi ser fram emot att följa Logic Consultings fortsatta tillväxtresa och är väldigt glada att kunna välkomna dem som hyresgäster, säger Eva Landén, VD på Corem.