Valoe Oyj:n ja RiverFortin väliseen rahoitusjärjestelyyn liittyvien lainojen vaihtaminen osakkeiksi

Valoe Oyj        Pörssitiedote 8.4.2022 klo 18.00

Valoe Oyj:n (”Yhtiö”) hallitus on 30.7.2021 tiedotetun Yhtiön ja RiverFort Global Opportunities Pcc Limitedin (“RiverFort”) välisen rahoitusjärjestelyn ("Rahoitusjärjestely") ehtojen mukaisesti päättänyt hyväksyä i) RiverFortin pyynnön vaihtaa 250.000 euroa aiemmin nostetun lainan pääomasta Yhtiön osakkeiksi merkintähinnalla 0,07866 euroa per osake ja ii) RiverFortin pyynnön vaihtaa 159.083 euroa aiemmin nostetun lainan pääomasta ja koroista Yhtiön osakkeiksi merkintähinnalla 0,07961 euroa per osake. Vaihdot toteutetaan siirtämällä RiverFortille yhteensä 5.176.518 kappaletta Yhtiön hallussa olevia omia osakkeita.

Edellä mainittujen osakesiirtojen jälkeen Yhtiön hallussa on yhteensä 27.409.685 Yhtiön omaa osaketta.

Mikkelissä 8.4.2022
Valoe Oyj

Lisätietoja:
Toimitusjohtaja Iikka Savisalo, Valoe Oyj
p. 0405216082
email: iikka.savisalo@valoe.com

Jakelu:
www.valoe.com

Valoen toimiala muodostuu uusiutuvaan energiaan, erityisesti aurinkosähköön, liittyvistä sovellutuksista. Valoe myy sen omaan teknologiaan pohjautuvaa automaattista aurinkosähkömodulien valmistustekniikkaa, modulien valmistuslinjoja, moduleita sekä modulien avainkomponentteja. Valoen pääkonttori on Mikkelissä.

Source: GlobeNewswire

spara