Raute Oyj: Rauten tilinpäätös, selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä sekä palkitsemisraportti 2021 julkaistu

RAUTE OYJ PÖRSSITIEDOTE 18.2.2022 KLO 16.00

RAUTEN TILINPÄÄTÖS, SELVITYS HALLINTO- JA OHJAUSJÄRJESTELMÄSTÄ SEKÄ PALKITSEMISRAPORTTI 2021 JULKAISTU

Raute Oyj:n tilintarkastettu konsernitilinpäätös vuodesta 2021, selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä sekä palkitsemisraportti on julkaistu tänään. Raportit ovat saatavilla suomeksi ja englanniksi.

Raute julkaisee tilinpäätöksensä European Single Electronic Format (ESEF) -raportointivaatimusten mukaisena XHTML-tiedostona. ESEF-vaatimusten mukaisesti konsernitilinpäätöksen päälaskelmat on merkitty XBRL-merkeillä, jotka tilintarkastusyhteisö PricewaterhouseCoopers Oy on varmentanut.

Raportit ovat tämän tiedotteen liitteenä pdf-tiedostoina ja tilinpäätös XHTML-tiedostona. Ne ovat myös saatavilla yhtiön verkkosivuilla osoitteessa www.raute.com > Sijoittajat > Tuloskeskus.
RAUTE OYJ
Tarja Järvinen
talousjohtaja

LISÄTIETOJA:
Talousjohtaja Tarja Järvinen, Raute Oyj, 040 658 3562

JAKELU:
Nasdaq Helsinki Oy, keskeiset tiedotusvälineet, www.raute.com

RAUTE LYHYESTI:
Raute on maailmanlaajuisesti toimiva teknologia- ja palveluyritys. Rauten asiakkaat ovat puutuoteteollisuudessa toimivia yrityksiä, joiden valmistamia puutuotteita ovat viilu, vaneri, LVL (Laminated Veneer Lumber, viilupalkki) ja sahatavara. Teknologiatarjonta kattaa viilun, vanerin ja LVL:n koko tuotantoprosessin sekä erityismittalaitteita sahatavaralle. Tehdaslaajuisten kokonaisuuksien toimittajana Raute on maailmanlaajuinen markkinajohtaja niin vaneri- kuin LVL-teollisuudessa. Kokonaispalvelukonseptiin kuuluvat lisäksi teknologiapalvelut varaosatoimituksista säännölliseen kunnossapitoon ja konekannan modernisointeihin. Rauten päätoimipiste sijaitsee Lahdessa. Muut omat tuotantoyksiköt ovat Kajaanissa, Vancouverin alueella Kanadassa, Shanghain/ Changzhoun alueilla Kiinassa sekä Pullmanissa, Washingtonin osavaltiossa Yhdysvalloissa. Rauten liikevaihto vuonna 2021 oli 142,2 miljoonaa euroa. Henkilöstön määrä vuoden 2021 lopussa oli 802. Lisätietoja yhtiöstä: www.raute.com

spara
1090kr