Nokia järjestää sijoittajapuhelun 16.12.2020 julkistaakseen uudistetun strategiansa toisen vaiheen

Lehdistötiedote

9.12.2020

Espoo - Nokia järjestää sijoittajapuhelun 16.12.2020 klo 15.00 julkistaakseen uudistetun strategiansa toisen vaiheen.

Nokian uudistettu strategia julkistetaan kolmessa vaiheessa. Ensimmäisessä vaiheessa 29.10.2020 Nokia julkisti strategiset periaatteensa ja uuden toimintamallin, joka auttaa yhtiötä vastaamaan paremmin asiakkaiden tarpeisiin sekä käynnissä olevaan markkinamuutokseen. Sijoittajapuhelussa 16.12.2020 Nokia julkaisee lisätietoa uudistetusta strategiastaan, neljästä uudesta liiketoimintaryhmästään ja markkinoista, joilla kyseiset liiketoimintaryhmät toimivat. Lisätietoa strategiasta julkaistaan myös Pääomamarkkinapäivä-tapahtumassa 18.3.2021.

Sijoittajapuhelussa esitetyt materiaalit julkaistaan osoitteessa www.nokia.com/fi_fi/tietoa-nokiasta/sijoittajat.

Sijoittajapuhelu

• Nokian sijoittajapuhelu alkaa 16.12.2020 kello 15.00. Puhelun kesto on noin 75–90 minuuttia.
  • Puhelu pidetään videopuheluna, jossa näytetään esitysmateriaaleja.
  • Linkki sijoittajapuheluun julkaistaan osoitteessa www.nokia.com/fi_fi/tietoa-nokiasta/sijoittajat.

Media

• Median edustajat voivat kuunnella esitystä joko edellä mainitun linkin kautta tai numerossa +1-412-717-9224.

Nokia
Luomme teknologiaa yhdistämään koko maailman. Vain Nokia tarjoaa kokonaisvaltaisen valikoiman verkkoratkaisuja, ohjelmistoja, palveluita ja lisensointimahdollisuuksia maailmanlaajuisesti. Innovaatioidemme ja palkitun Nokia Bell Labsin johdolla olemme 5G-verkkojen kehityksen ja käyttöönoton kärjessä.

Radioverkkojemme avulla viestintäpalveluja tarjoavat asiakkaamme palvelevat yli 6,4 miljardia liittymää, ja yritysasiakkaamme ovat ottaneet käyttöön yli 1 300 teollisuuden verkkoa ympäri maailmaa. Sitoutuen korkeimpiin eettisiin liiketoimintaperiaatteisiin muutamme ihmisten tavan elää, työskennellä ja viestiä. Seuraa meitä verkkosivuillamme www.nokia.com ja Twitterissä @nokia.

Lisätietoja tiedotusvälineille:
Nokia