Raute Oyj:n puolivuosikatsauksen julkistaminen ja kutsu tiedotustilaisuuteen

RAUTE OYJ SIJOITTAJAUUTINEN 15.7.2022
RAUTEOYJ:N PUOLIVUOISIKATSAUKSEN JULKISTAMINEN JA KUTSU TIEDOTUSTILAISUUTEEN

Raute Oyj julkistaa 1.1.-30.6.2022 (6 kk) puolivuosikatsauksen perjantaina 22.7.2022 noin klo 9.00. Yhtiö järjestää tiedotustilaisuuden analyytikoille, sijoittajille ja tiedotusvälineille samana päivänä 22.7.2022 klo 14.00−15.00.

Paikka: Hotelli Scandic Simonkenttä, Helsinki.

Ilmoittautumiset tilaisuuteen toivomme viimeistään tiistaina 19.7.2022, Raute Oyj, Eija Salminen (eija.salminen@raute.com,puh. 050 380 1517) tai GMO Goodmarketing Oy, Esa Kytö (esa.kyto@goodmarketing.fi,puh. 040 528 0050). Tilaisuutta on mahdollista seurata myös verkossa Teamsin välityksellä.

Tervetuloa tutustumaan puolivuosikatsaukseen 1.1.-30.6.2022 ja muihin ajankohtaisiin asioihin sekä näkymiin vuodelle 2022. Aiheista kertovat Raute Oyj:n väliaikainen toimitusjohtaja Petri Strengell ja väliaikainen talousjohtaja Minna Yrjönmäki.

Tilaisuus videoidaan ja tallenne on nähtävissä Rauten internetsivulla www.raute.com myöhemmin samana päivänä 22.7.2022

Puolivuosikatsaus 1.1.-30.6.2022 (6 kk) on luettavissa 22.7.2022 noin klo 9.00 osoitteessawww.raute.com. Esitysmateriaali on luettavissa tiedotustilaisuuden alkaessa 22.7.2022 klo 14.00 osoitteessawww.raute.com> Sijoittajat > Esitykset ja julkaisut.

LISÄTIETOJA: Väliaikainen talousjohtaja Minna Yrjönmäki, 0405702067
JAKELU:
Keskeiset tiedotusvälineet, www.raute.com

RAUTE LYHYESTI:
Raute on maailmanlaajuisesti toimiva teknologia- ja palveluyritys. Rauten asiakkaat ovat puutuoteteollisuudessa toimivia yrityksiä, joiden valmistamia puutuotteita ovat viilu, vaneri, LVL (Laminated Veneer Lumber, viilupalkki) ja sahatavara. Teknologiatarjonta kattaa viilun, vanerin ja LVL:n koko tuotantoprosessin sekä erityismittalaitteita sahatavaralle. Tehdaslaajuisten kokonaisuuksien toimittajana Raute on maailmanlaajuinen markkinajohtaja niin vaneri- kuin LVL-teollisuudessa. Kokonaispalvelukonseptiin kuuluvat lisäksi teknologiapalvelut varaosatoimituksista säännölliseen kunnossapitoon ja konekannan modernisointeihin. Rauten päätoimipiste sijaitsee Lahdessa. Muut omat tuotantoyksiköt ovat Kajaanissa, Vancouverin alueella Kanadassa, Shanghain/Changzhoun alueella Kiinassa sekä Pullmanissa, Washingtonin osavaltiossa Yhdysvalloissa. Rauten liikevaihto vuonna 2021 oli 142,2 miljoonaa euroa. Henkilöstön määrä vuoden 2021 lopussa oli 802. Lisätietoja yhtiöstä: www.raute.com.

spara
1090kr