Mavshack utser Patrik Lindgren till ansvarig för Mavshack Business Solution and Support

Mavshack utser Patrik Lindgren till ansvarig för "Mavshack Business Solution and Support" vilket innebär att han ansvarar för kontoren i Karlstad, Örebro, Stockholm och Varberg.

MAVSHACK UTSER PATRIK LINDGREN TILL ANSVARIG FÖR MAVSHACK BUSINESS SOLUTION AND SUPPORT

Verksamheten omfattar affärsområden som IT-konsulting, Dokumenthantering, Affärssystem och Hosting vilka Patrik har erfarenhet av sedan många år tillbaka. Han var tidigare ägare och grundare av "Partner54 i Karlstad" som förvärvades av Mavshack 15 juni 2020.

"Jag tycker det känns bra att Patrik väljer att ta detta steg och fortsätta arbeta tillsammans med att utveckla vår B2B-affär i gruppen ", säger Tommy Carlstedt, VD på Mavshack. "Affären har stor potential för gruppen och fokus kommer vara på tillväxt av såväl kunder som kollegor över hela landet."

Stockholm den 12:e oktober 2020
Mavshack AB (publ)

För mer information vänligen kontakta:
VD Tommy Carlstedt

Följande dokument kan hämtas från beQuoted
Mavshack Pressrelease.pdf

Om Mavshack AB

Mavshack AB investerar i bolag med inriktning mot digital distribution. Koncernen består av dotterbolagen 24hTech, Mavshack Movies, YourIT och Partner 54 samt intressebolaget Ambientmedia. Sedan 2007 förenklar vi våra kunders verksamhetsprocesser genom att erbjuda fullservice-tjänster inom helintegrerade plattformslösningar, streamingteknik, direct carrier billing och den senaste tekniken inom ljud, bild och AR-produktion. Mavshack AB (publ) är listat på Nasdaq First North Growth Market under kortnamnet MAV. Certified Adviser är Erik Penser Bank, telefon: 08 463 83 00, Email: certifiedadviser@penser.se. Mer information finns på www.mavshack.se

Source: beQuoted