Mavshacks årsredovisning publicerad

MAVSHACKS ÅRSREDOVISNING PUBLICERAD

Mavshacks årsredovisning för räkenskapsåret 2019 finns nu tillgänglig på https://investor.mavshack.com/se/finansiella-rapporter

Stockholm den 20:e maj 2020
Mavshack AB (publ)

För mer information vänligen kontakta:
VD Tommy Carlstedt

Följande dokument kan hämtas från beQuoted
Mavshacks Pressrelease 2020-05-20.pdf
Mavshack Arsredovisning 2019.pdf

Om Mavshack AB

Mavshack AB investerar i bolag med inriktning mot digital distribution. Koncernen består av dotterbolagen 24hTech, IPMovers, Mavshack Movies och Recapture IT, YourIT samt intressebolaget Ambientmedia. Sedan 2007 förenklar vi våra kunders verksamhetsprocesser genom att erbjuda fullservice-tjänster inom helintegrerade plattformslösningar, streamingteknik, direct carrier billing och den senaste tekniken inom ljud, bild och AR-produktion. Mavshack AB (publ) är listat på Nasdaq First North Growth Market under kortnamnet MAV. Certified Adviser är Erik Penser Bank, telefon: 08 463 83 00, Email: certifiedadviser@penser.se. Mer information finns på www.mavshack.se

Source: beQuoted