Generation Zellma med ny liveshopping-partner

Haiendo gör sin tredje liveshoppingproduktion i Mavshack Zellmas studio på fredag kl 16.00, där också makeup-märket Base of Sweden gör debut i Generation Zellma.

GENERATION ZELLMA MED NY LIVESHOPPING-PARTNER

"Jag är väldigt nöjd med mina två första program med Zellma så vi kör igen på fredag," sa Gustaf Kock, VD och grundare av Haiendo AB, en snabbväxande E-handel inom designermode. "Jag planerar att fortsätta med Zellma och sälja mer med liveshopping, som är framtidens väg till kunderna."

I fredagens program, som leds av influencern och youtubern Bea Reiman med 173.000 följare på Youtube, kommer Base of Sweden berätta om och sälja sina innovativa makeup-produkter.

"Det ska bli väldigt kul att göra liveshopping tillsammans med Zellma," säger Carla Antonia von Hofsten, Marknadsförare på Base of Sweden.

"Våra makeup-produkter är unika och innovativa. Så att kunna förklara och demonstrera vår vision och våra produkter på ett underhållande sätt ihop med en så erfaren partner som Zellma tror vi är helt rätt väg att gå", säger Carla.

Mavshack Zellma erbjuder underhållande och effektiv liveshopping. Zellma, som är en del av Mavshack AB, drivs av professionella tv-producenter, välkända programledare och influencers.

För mer information vänligen kontakta:

Pål Burman, CEO Mavshack Zellma, 070-3255774

Tommy Carlstedt, VD Mavshack AB, Telefon 08-12451790

Följande dokument kan hämtas från beQuoted
Mavshack Pressrelease.pdf

Om Mavshack AB

Mavshack AB investerar i bolag med inriktning mot digital distribution. Koncernen består av dotterbolagen Mavshack Movies, Mavshack Zellma, 24hTech, YourIT och Partner54. Sedan 2007 förenklar vi våra kunders verksamhetsprocesser genom att erbjuda fullservice-tjänster inom helintegrerade plattformslösningar, streamingteknik, direct carrier billing och den senaste tekniken inom ljud, bild och AR-produktion. Mavshack AB (publ) är listat på Nasdaq First North Growth Market under kortnamnet MAV. Certified Adviser är Erik Penser Bank, telefon: 08 463 83 00, Email: certifiedadviser@penser.se. Mer information finns på www.mavshack.se

Source: beQuoted