BioInvent International AB: BioStock: CMO ger inblick i nytt BioInvent-samarbete

Från att ha uppnått en stark ägarbas, ett flertal viktiga samarbeten och en mycket lyckad kapitalresning förra året, har bioteknikbolaget BioInvent fått ännu en kvalitetsstämpel. Denna gång i form av ett samarbete med Leukemia & Lymphoma Society - vars accelerationsprogram inom blodcancer investerar 3 MUSD i en riktad nyemission. Samtidigt får BioInvent får tillgång till viktig kunskap och vägledning av patientorganisationen framöver. BioStock kontaktade CMO Andres McAllister för att få hans kommentarer.

Läs hela artikeln om BioInvent på biostock.se:

https://www.biostock.se/2023/01/cmo-ger-inblick-i-nytt-bioinvent-samarbete/ (https://www.biostock.se/2023/01/cmo-ger-inblick-i-nytt-bioinvent-samarbete/)

Detta är ett pressmeddelande från BioStock - Connecting Innovation & Capital. https://www.biostock.se/

spara
1090kr