Valoe Oyj:n vuosikatsaus, selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä ja palkitsemisraportti on julkaistu

Valoe Oyj                Pörssitiedote                 29.4.2022 klo 10.00

Valoe Oyj:n vuosikatsaus 2021 on julkaistu. Vuosikatsaus sisältää hallituksen toimintakertomuksen, tilinpäätöksen, tilintarkastuskertomuksen sekä selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmästä. Lisäksi yhtiö on julkistanut palkitsemisraportin vuodelta 2021.

Vuosikatsaus ja palkitsemisraportti vuodelta 2021 ovat saatavilla suomeksi ja englanniksi yhtiön verkkosivuilta https://valoe.fi/ .

Mikkelissä 29. päivänä huhtikuuta 2022

Valoe Oyj
HALLITUS

Lisätietoja:
Toimitusjohtaja Iikka Savisalo, Valoe Oyj p. 0405216082
email: iikka.savisalo@valoe.com

Jakelu:
Nasdaq Helsinki Oy Keskeiset tiedotusvälineet www.valoe.com

Valoen toimiala muodostuu uusiutuvaan energiaan, erityisesti aurinkosähköön, liittyvistä sovellutuksista. Valoe myy sen omaan teknologiaan pohjautuvaa automaattista aurinkosähkömodulien valmistustekniikkaa, modulien valmistuslinjoja, moduleita sekä modulien avainkomponentteja. Valoen pääkonttori on Mikkelissä.

Valoe Oyj
Insinöörinkatu 5, FI-50150 Mikkeli