Secits ändrar datum för kvartalsrapport

SECITS ÄNDRAR DATUM FÖR KVARTALSRAPPORT

Secits ändrar datum för delårsrapporten för första kvartalet 2021 till 27 maj, från tidigare aviserat 20 maj. Bolaget befinner sig i slutförhandlingar kring det tidigare aviserade förvärvet av Säkra Larm AB med tillhörande finansiering och önskar ge en så tydlig och komplett bild som möjligt av bolagets finansiella ställning.

För ytterligare information:

Erik Bech-Jansen, CEO

E-post: ebj@secits.se

Följande dokument kan hämtas från beQuoted
PR-Q1-senarelaggs.pdf

Om Secits
Secits är ett spjutspetsföretag inom kamera- och sensorövervakning med kunder företrädesvis inom bank, myndigheter och detalj- och dagligvaruhandel. Genom partnersamarbeten utvecklar Secits nya lösningar som svarar mot behov i breda kundgrupper. Med ett tydligt paketerat och skalbart erbjudande av tjänster som levereras i abonnemangsform satsar bolaget på att växa i nya sektorer, såsom bygg & fastighet, industri och kollektivtrafik.

Aktien noteras på Nasdaq First North Growth Market i Stockholm. Bolagets Certified Adviser är Erik Penser Bank. Telefon: +46 8 463 83 00, e-post: certifiedadviser@penser.se

Source: beQuoted