First Venture Sweden AB: First Venture publicerar substansvärde månadsvis

Med start idag kommer First Venture Sweden AB månadsvis publicera en uppdatering av bolagets substansvärde.

First Ventures substansvärde per aktie uppgick till 9,85 kronor per 2021-09-30. Rabatten i förhållande till börskursen var 28,5 %. Registrera dig här (https://news.cision.com/se/first-venture-sweden-ab/SubscriptionRegistrationDialog) för att ta del av First Venture Sweden ABs uppdateringar avseende substansvärde, nyhetsbrev och pressmeddelanden.

För vidare information, vänligen kontakta:
David Wendel, VD First Venture Sweden AB
E-post: david.wendel@first-venture.se

Om First Venture Sweden AB (publ)

First Venture investerar i starka entreprenörsteam inom teknik, hälsa och hållbarhet. Bolaget
investerar i både onoterade och noterade tillväxtbolag och är en långsiktig, aktiv ägare med ett nära samarbete med entreprenörsteamen i portföljbolagen. Bolaget har sitt säte i Stockholm.

First Venture-aktien är noterad på Nasdaq First North Growth Market och handlas under kortnamnet FIRST B. Ytterligare information finns på bolagets hemsida; www.first-venture.se.

spara
1090kr