Caverionin tilinpäätöstiedote vuodelta 2021 julkistetaan 10.2.2022

Caverion Oyj Sijoittajauutinen 20.1.2022 klo 10.00

Caverionin tilinpäätöstiedote vuodelta 2021 julkistetaan 10.2.2022

Caverion Oyj:n tilinpäätöstiedote 2021 julkistetaan torstaina 10.2.2022 noin kello 8.00 Suomen aikaa. Pörssitiedote ja esitysaineistot suomeksi ja englanniksi ovat tällöin saatavilla yhtiön kotisivuilla osoitteessa www.caverion.fi/sijoittajat.

Webcast-tiedotustilaisuus sijoittajille ja tiedotusvälineille

Tilinpäätöstiedotteesta järjestetään englanninkielinen tiedotustilaisuus suorana webcast-lähetyksenä osoitteessa www.caverion.fi/sijoittajat torstaina 10.2.2022 klo 10.00. Koronaviruspandemian vuoksi tiedotustilaisuuteen ei ole mahdollista osallistua paikan päällä.

Tilaisuudessa esiintyvät toimitusjohtaja Jacob Götzsche ja talousjohtaja Martti Ala-Härkönen. Tallenne on katsottavissa samassa osoitteessa noin klo 12.00.
Puhelinkonferenssi

Tiedotustilaisuuteen voi osallistua myös puhelinkonferenssin kautta. Puhelinkonferenssiin osallistutaan soittamalla viimeistään viisi minuuttia ennen tilaisuuden alkua (klo 9.55) numeroon +358 981710310. Osallistujia pyydetään antamaan tunnus 21251507#. Webcast-lähetyksen ja puhelinkonferenssin aikana kysymykset tulee esittää englanniksi.

Aikataulu eri aikavyöhykkeillä:

Tilinpäätöstiedotteen Webcast Webcast-