Fortsatt hög efterfrågan för Mavshacks streamingtjänster - 88% ökning mot föregående år

FORTSATT HÖG EFTERFRÅGAN FÖR MAVSHACKS STREAMINGTJÄNSTER - 88% ÖKNING MOT FÖREGÅENDE ÅR

Det är fortsatt hög efterfrågan på Mavshacks streamingtjänster med en ökning på 88% under juli månad mot föregående år. Konsumtionen på mavshack.com har ökat med 25 % jämfört med juni månad 2020.

"Vi ser att konsumtionen på Mavshacks plattformar fortsätter hålla en jämn och stabil tillväxttakt. Det innebär att Mavshacks utveckling liknar våra streamingkollegors utveckling när det gäller ökad konsumtion." säger Tommy Carlstedt, VD på Mavshack.

Stockholm den 10:e augusti 2020
Mavshack AB (publ)

För mer information vänligen kontakta:

VD Tommy Carlstedt

Följande dokument kan hämtas från beQuoted
Mavshack Pressrelease 2020-08-10.pdf

Om Mavshack AB

Mavshack AB investerar i bolag med inriktning mot digital distribution. Koncernen består av dotterbolagen 24hTech, IPMovers, Mavshack Movies och Recapture IT, YourIT, Partner54 samt intressebolaget Ambientmedia. Sedan 2007 förenklar vi våra kunders verksamhetsprocesser genom att erbjuda fullservice-tjänster inom helintegrerade plattformslösningar, streamingteknik, direct carrier billing och den senaste tekniken inom ljud, bild och AR-produktion. Mavshack AB (publ) är listat på Nasdaq First North Growth Market under kortnamnet MAV. Certified Adviser är Erik Penser Bank, telefon: 08 463 83 00, Email: certifiedadviser@penser.se. Mer information finns på www.mavshack.se

Source: beQuoted