Inbjudan till GHP:s telefonkonferens i samband med delårsrapport januari-juni 2021

GHP inbjuder härmed till webbsänd telefonkonferens med anledning av delårsrapport januari-juni 2021.

Tid: tisdag 13 juli 2021 kl. 09:30.

Telefonkonferensen hålls på svenska, och webbsändningen nås via GHP:s hemsida under Investor Relations eller via följande länk: GHP webbsänd telefonkonferens tisdag 13 juli 2021.

GHP:s VD Daniel Öhman och CFO Philip Delborn presenterar resultatet och svarar på frågor. Telefonkonferensen hålls på svenska, men det kommer finnas möjlighet att ställa frågor på engelska om så önskas. För att delta i telefonkonferensen och därmed kunna ställa frågor, vänligen ring in tio minuter före utsatt tid till följande telefonnummer:
+46 (0) 8-505 58 354

Ett pressmeddelande med GHP:s delårsrapport januari-juni 2021 kommer att publiceras tisdag 13 juli 2021 kl. 08:00. Före telefonkonferensens början kommer presentationsmaterial att finnas tillgängligt på bolagets hemsida under Investor Relations. Efter telefonkonferensen kommer en inspelad version att finnas tillgänglig på samma hemsida.

Source: MFN