JS Security: Block_005

Bästa aktieägare,

Här kommer en kortare uppdatering från oss på JS Security. Under nästkommande vecka kommer vi att släppa ett mer omfattande BlockCast-avsnitt.

Due Diligence-arbetet av Stonebeach AB inför vårt tilltänkta förvärv befinner sig nu i sitt slutskede. Vi är fortsatt mycket positiva till StoneBeach och dess synergier med JS Security.

Bounty- och penetrationstestning inför lansering av vårt uppdaterade nätverk vid årsskiftet fortlöper enligt plan. Aktören som utförs dessa tester är HackerOne. Vi väntar med spänning på resultatet från dessa tester, och kommer så snart vi mottagit resultatet, informera marknaden om detta.

HackerOne är en amerikanskt sårbarhets- och `'bug-bounty''-plattform som kopplar samman företag med bl.a. etiska hackare och cybersäkerhetexperter. HackerOne samarbetar med globala hackergrupper för att uppdaga de mest relevanta säkerhetsproblemen för sina kunder innan de kan utnyttjas av kriminella.

För mer information, besök: https://www.hackerone.com/

I övrigt så löper samtliga processer kopplade till utvecklingsarbetet och lanseringen av vårt uppdaterade nätverk enligt plan.

Länk till BlockCast: https://open.spotify.com/show/3KR5jvYybREeviW1w1dE5t

Som framgår av ovan, fortsätter vi vårt arbete med att skapa värde till alla våra aktieägare.

Nästa block, `'Block_006" kommer att publiceras den 16 december 2021.