Tessin presenterar på Fastighetsmässan

Tessins VD Heidi Wik är en av många ledande personer som presenterar när fastighetsbranschen under två dagar samlas på Fastighetsmässan i Kista.

”Som Nordens största plattform för digital fastighetsfinansiering är det naturligt för oss att vara på plats och träffa våra kunder, speciellt intressant är årets mässa mot bakgrund av att vi har lanserat Tessin Properties med målsättningen att äga fastigheter tillsammans med våra investerare och medlemmar.” säger Heidi Wik, VD Tessin Nordic Holding.

Tessins VD Heidi Wik kommer att hålla en presentation på temat framtidens fastighetsfinansiering på digitaliseringsscenen kl 10:15 på torsdag den 25 november.

Fastighetsmässan är mötesplatsen som sammanför leverantörer av fastighetslösningar med fastighetsägare, bostadsrättsföreningar och förvaltarbolag. Tessin är på plats för att prata fastighetsinvesteringar, visa upp oss för nya projektutvecklare och för att på plats fira att vår podcast Fastighetsprofilerna fyller tre år.

Tessins podcast Fastighetsprofilerna är Sveriges ledande podcast för fastighetsbranschen är på plats för intervjua några av branschens ledande profiler. Flera av poddens mest uppskattade deltagare gör comeback, som till exempel Lennart Weiss, Sharam Rahi och Annica Ånäs, och vi får samtidigt chansen att lära känna nya profiler inom olika områden, bland annat fastighetssäkerhet och artificiell intelligens.

När: Onsdag 24 november 09:00-17:00 och Torsdag 25 november 09:00-16:00.
Adress: Kistamässan, Arne Beurlings Torg 5, 164 40 Kista
Tessin/Fastighetsprofilernas monter: R:03