AppSpotr AB: Appspotr publicerar nyhetsbrev om bolagets stigande ARR och fortsatta tillväxtplaner

Appspotr meddelar att bolaget har publicerat augusti månads utgåva av sitt månatliga nyhetsbrev som riktar sig till aktieägare, investerare och andra intressenter.

I månadens utgåva lyfts den nyligen lanserade utvecklingstjänsten Appspotr Studios fram, och VD Patric Bottne svarar på frågor om bolagets stigande ARR och fortsatta tillväxtplaner. Dessutom uppmärksammas att Appspotr har lanserat en ny hemsida som tagits fram i samarbete med den välrenommerade Göteborgsbaserade designbyrån Lundgren+Lindqvist som bland annat är digital partner till Oatley.

För att läsa nyhetsbrevet samt prenumerera på kommande utgåvor, gå in på:

Appspotrs nyhetsbrev som riktar sig till aktieägare, investerare och andra intressenter publiceras månatligen. Samtliga utgåvor av nyhetsbrevet finns tillgängliga via bolagets webbplats, www.appspotr.com. Bolaget tar tacksamt emot önskemål om förslag till artiklar i kommande utgåvor samt andra synpunkter.

spara
1090kr