AppSpotr AB: Appspotr publicerar nyhetsbrev där styrelseordföranden intervjuas om visionen att bli ett göteborgskt enhörningsbolag

Appspotr meddelar att bolaget har publicerat oktoberutgåvan av sitt månatliga nyhetsbrev som riktar sig till aktieägare, investerare och andra intressenter.

I månadens nyhetsbrev intervjuas styrelseordförande Peter Wendel om sin syn på bolagets nuläge och framtidsutsikter. Dessutom uppmärksammas att plattformen öppnas upp för självregistrering på engelskspråkiga marknader, den nya kunskapsportalen Appspotr Academy, nya funktioner i plattformen samt rekryteringen av tre nya appdesigners.

För att läsa nyhetsbrevet samt prenumerera på kommande utgåvor, gå in på:

Appspotrs nyhetsbrev som riktar sig till aktieägare, investerare och andra intressenter publiceras månatligen. Samtliga utgåvor av nyhetsbrevet finns tillgängliga via bolagets webbplats, www.appspotr.com. Bolaget tar tacksamt emot önskemål om förslag till artiklar i kommande utgåvor samt andra synpunkter.

spara
1090kr